להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

חידוש דק אורן

צרו איתנו קשר

חידוש דק אורן במחיר משתלם – שירות בפריסה ארצית

איך מחדשים דק מעץ אורן, האם עדיף למרוח שמן או לכה על העץ, כל כמה זמן צריך לחדש את הדק וכמה עולה חידוש דק אורן? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

דק מעץ אורן יכול להיות זול או יקר לבנייה, תלוי באיכות האורן ורמת העיבוד שלו. אף על פי שמחירו אינו יציב, עלות החידוש שלו היא בהחלט יציבה, ואצלנו היא לא יקרה כלל וכלל. דרך חברת פרגולות ישראל תוכלו להזמין כבר עכשיו שירותי חידוש דק עץ אורן לכל אזור בארץ שבו אתם נמצאים. אנחנו נטפל בדק שלכם באופן שיחזיר אותו למראה שהיה לו כשעוד רק הקמתם אותו – ואף נהפוך אותו למרשים יותר למראה ממה שהיה בהתחלה.

חידוש דק מעץ אורן מחיר החל מ-35 ₪ למ"ר
√ ניקוי, ליטוש, חידוש, קרצוף וצביעת דקים
√ מחזירים לדקים מראה זוהר וחדש
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים
√ שירות בפריסה ארצית רחבה

להזמנות ובירורים חייגו לטלפון:
055-9380-187

חידוש דק אורן מחיר זול

איך מחדשים דק אורן?

הטיפול העיקרי שדק אורן דורש הוא צביעה, אף על פי שאם זה נדרש, ליטוש וחידוש דק אורן באים גם כן יד ביד. תחילה צריך להכין את השטח לקראת הצביעה, ולשם כך קודם מכסים כל חלק שעשוי ממתכת. לאחר מכן מנקים את הדק מפני אבק וכתמים עם חומר ניקוי ייעודי שמתאים לדק אורן.

אחרי שסיימנו עם הניקוי אנחנו שוטפים את הדק במים בלחץ גבוה, ואם יש צורך אנו גם מקרצפים את הדק באזורים שבהם הלכלוך עיקש מאוד. נותנים לדק להתייבש היטב, ולאחר מכן צובעים אותו. אנו ממליצים לצבוע את הדק בצבע כמה שיותר כהה, אשר עוזר לשמור עליו מפני נזקי השמש. שימו לב כי תהליך של חידוש דקים לא תמיד חייב לכלול את כל הפעולות הללו, אלא הכל תלוי במצב של הדקים.

 

שימון דק אורן או מריחת לכה – מה עדיף?

ההבדל העיקרי בין לכה לבין שמן זה התדירות שבה צריך לחדש את הדק אחרי המריחה. הלכה מאפשרת לדחות את החידוש, ואילו השימון יצריך תחזוקה בתדירות גבוהה יותר. הבעיה עם צבע לכה עם זאת היא שמריחתו לעיתים גורמת להפרשת שרף, ובמקרה שכזה תצטרכו להזמין שוב חידוש לדק שלכם כך או כך, ולכן אנחנו ממליצים למחוק את הלכה מהלקסיקון.

צביעת דק תתבצע כמו שצריך אך ורק על ידי שימון, כשאפילו שימון דק אורן חדש מומלץ לצורך הגנה על העץ לאורך זמן. השמן נספג בתוך העץ, ואמנם צריך לחדש אותו בתדירות גבוהה יותר, אך אתם יכולים למרוח את השמן גם בעצמכם מבלי שתצטרכו להתמודד עם שרף שיש לגרד.

 

כל כמה זמן צריך לחדש דק אורן?

ההמלצה היא לחדש את הדק כל 6 חודשים בעזרת שמן, אולם ניתן לדחות את החידוש גם עד שנתיים-שלוש. הדק פשוט יתחיל לאבד מצבעו לאחר חצי שנה, אך לא ייגרם לו נזק משמעותי לאורך תקופת זמן שכזו. לאחר תקופה של 3 שנים כבר יתחילו להיווצר נזקים בעץ אם לא תאטמו אותו כמו שצריך, ולכן אם יש לכם דק אורן חידוש ותחזוקה צריכים להיעשות במרווח זמן שכזה. אם תדאגו לדק שלכם כך, הוא יחזיק לאורך 15-20 שנה מבלי שייווצר לו שום נזק ומבלי שתצטרכו להתקין דקים חדשים, אפילו תחת שמש ישירה, גשמים תכופים וסביבה לחה ומלוחה.

 

חידוש דק אורן מחיר מומלץ אצלנו

עלות שירותי חידוש סטנדרטיים, הכוללים ליטוש, ניקוי ושימון, נעה בין 35-40 ₪ למ"ר, זאת כל עוד אתם פונים לחברה מובילה בשוק שגובה מחירים זולים כמו שלנו. במקרים שבהם יש צורך לבצע תיקונים בדק, העלות יכולה להגיע גם ל-95 ₪ למ"ר, אולם קשה לתת הצעת מחיר מדויקת לפני שרואים את הדק. נוכל להגיע אליכם ולתת לכם על חידוש דק אורן מחיר מדויק, או שתשלחו לנו תמונה של הדק שלכם ונדע כמה עבודה נדרשת וכמה יש לגבות עליה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button