להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בכפר יונה

צרו איתנו קשר

פרגולות בכפר יונה – מקסימום הנאה בכל ימות השנה

ישראל היא מדינה חמה. לאורך כל חודשי הקיץ השמש מאירה במשך שעות ארוכות ומאפשרת בילויים רבים, אבל בכל מקום שחשוף לקרינה ישירה קשה ליהנות עקב הטמפרטורות הגבוהות. גם המודעות לנזקי הקרינה מחייבת התנהלות אחראית – יצירת פתרונות הצללה. בניית פרגולות בכפר יונה מאפשרת לכם לנצל את השטח באופן מלא גם בימים החמים ביותר ובעצם לאורך כל השנה. פרגולות ישראל מציעים לכם מגוון רחב מאוד של פרגולות יפות ועמידות, במחירים אטרקטיביים מאוד ובאחריות מלאה.

פרגולה בכפר יונה מחיר החל מ-450 ש"ח למ"ר
התקנת פרגולות בכל עיצוב במרפסת, בבית קפה ועוד
מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
בניית פרגולות מעוצבות מעץ, ברזל ועוד
ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות חייגו כעת לטלפון:
055-9380-187

פרגולות בכפר יונה מעץ ואלומיניום

 

התאמה מדויקת של פרגולה לצרכים שלכם

השלב הראשון של הקמת פרגולות בכפר יונה הוא תכנון מדויק, כדי שפתרון ההצללה יותאם באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של השטח ולהעדפות שלכם. התכנון כולל בחירה של החומר שממנו תיוצר הפרגולה – עץ, אלומיניום, ברזל או מתכת, בחירה של שיטת ההתקנה – פרגולה תלויה או על עמודים, צורת הפרגולה – עגולה או מרובעת, ועוד התלבטות שיכולה לצוץ היא אם להעדיף פרגולה קבועה או כזו שאפשר לקפל באמצעות מנגנון חשמלי.

המומחים שלנו יעזרו לכם לקבל את כל ההחלטות הנכונות על סמך ניסיון של יותר מ-20 שנים בתחום וקשב מלא לרצונות ולהעדפות שלכם.

 

היתרונות של פרגולות עץ בכפר יונה

עץ הוא חומר גלם נפוץ במיוחד, ובפרט כשבונים פרגולה. היתרון הראשון שלו מתבלט מיד לעין – פרגולה מעץ היא פריט יפהפה שמשדרג את המרחב שבו הוא מותקן. עצים מייצרים אצל כולנו אסוציאציות חיוביות של הרמוניה, חוסן, חיבור אמיתי לסביבה ושורשיות, ולכן גם הפרגולה תפיץ סביבה אנרגיות טובות מאוד. עם מומחים בתחום, אפשר ליצור באמצעות הסוגים השונים של העצים עיצובים ייחודיים וכך להפוך את הפרגולה לעוד יותר יפה.

יתרון נוסף הוא היציבות הגבוהה שמושגת בזכות המשקל של העץ. אם לאחר מספר שנים נוצר פגם כלשהו בפרגולה, יהיה קל יותר לשפץ אותה כשהיא עשויה מחומר גלם זה, אם כי מצד שני כדאי לקחת בחשבון גם את הצורך בתחזוקה מוקפדת יותר כדי לשמור על העץ.

סוגי העצים המתאימים ביותר לבניית פרגולה הם אורן, אלון, טיק ועץ גושני. לכל סוג יתרונות וחסרונות וגם מראה משלו, וגם את הבחירה ביניהם כדאי לבצע בעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

 

האיכויות הייחודיות של פרגולות אלומיניום בכפר יונה

אלומיניום הוא חומר גלם קל משקל ומצד שני בעל חוסן רב. בהתאם פרגולת אלומיניום היא פתרון מצוין במקומות שבהם ישנה מגבלת עומס – למשל כשרוצים להצליל מרפסת.

פרגולות אלומיניום מתאפיינות במראה מודרני, נקי ומינימליסטי, כך שהן יכולות להשתלב היטב בכל סביבה. עוד יתרון הוא קלות התחזוקה שלהן, כשבהקשר זה כדאי לדעת שאלומיניום עמיד בפני קורוזיה כך שגם באזורים לחים הפרגולה לא תחליד.

אם תרצו לבנות פרגולה חשמלית בכפר יונה, אלומיניום הוא האופציה הטובה ביותר, וכמו כן ניתן לשדרג פרגולה מאלומיניום כדי שתגן עליכם לא "רק" מהשמש אלא גם מהגשם – וליהנות במרפסת, בחצר, על הגג או בכל מקום אחר לאורך כל ימות השנה.

 

שיטות התקנת פרגולות

יש שתי שיטות עיקריות להתקנה של פרגולה: על עמודים או על בסיס עיגון לקיר. בדרך השנייה מתקבלת פרגולה צפה בעלת מראה יוקרתי ומרווח במיוחד. מצד שני, במקרה כזה נדרש גם אישור של מהנדס, ולא בכל מקום הדבר אפשרי מבחינת האילוצים ההנדסיים. עוד אופציה היא פרגולה שנשענת על שני עמודים ובצידה השני מחוברת לקיר.

בכל מקרה חשוב למצוא מתקין פרגולות בכפר יונה שכבר צבר ניסיון בכל שיטות ההקמה, כך שההמלצה שלו תישען גם על אותו ניסיון וגם על יושרה מלאה ומחויבות לטובתכם הגבוהה בלבד. אחרי אינספור התקנות ופידבקים חיוביים מלקוחות אנחנו יכולים להבטיח לכם פרגולה מושלמת – וכמובן גם לקיים את ההבטחה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button