להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בבאר יעקב

צרו איתנו קשר

פרגולות בבאר יעקב והשימוש בהן לטובת דיירים ואורחים

התקנת פרגולה בצמוד לבית או למבנה או בחצר הקרובה אליו עשויה להניב תועלת משמעותית לבעלי המבנה שעל ידו הפרגולה מוקמת. המתקינים של פרגולות ישראל מתמחים בהתאמה והתקנה של פרגולות בבאר יעקב למגוון רחב של דרישות וצרכים. מה זה בעצם פרגולה? מה היתרונות הגלומים בהקמת פרגולה לבעלי המבנה ולדיירים או האורחים בו? מהם החומרים העיקריים שמהם עשויות הפרגולות? גלו כבר עכשיו.

פרגולה בבאר יעקב החל מ-450 ש"ח למ"ר
√ התקנת פרגולות בכל עיצוב בחצר, בבית קפה ועוד
√ מתאימים את הפרגולה לצרכים שלכם
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
√ בניית פרגולה מאלומיניום, עץ, ברזל ועוד
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות חייגו כעת לטלפון:
055-9380-187

פרגולות בבאר יעקב מעץ ואלומיניום


מה זה פרגולה ולמי מתאים להתקין אותה?

מה שמכונה בפי כל פרגולה, הוא בעצם גגון שהתפקיד העיקרי שלו הוא הצללה. בדרך כלל, מי שמקים פרגולה ליד מבנה מסייע לדיירים במבנה הזה או למי ששוהים בו למצוא מקום מוצל בימות החום, תוך מתן אפשרות לשהות בגינה או החצר של הבית וליהנות מהאוויר הצלול גם בימים חמים במיוחד. בבתים רבים בניית פרגולות בבאר יעקב משמשת להצללת החצר או האזור שבו ממוקמת בריכה קטנה. במבנים עסקיים הפרגולה יכולה להגדיל את השטח שבו ניתן לשהות. לדוגמה, מסעדות רבות עושות שימוש בפרגולה להקטנת הצפיפות במקום.

 

פרגולות עץ בבאר יעקב והיתרונות שלהן

הקמה של פרגולה עשויה להיות פתרון הולם, במצב שבו מתעורר הצורך להגדיל את השטח של העסק. הדוגמה של מסעדות ובתי קפה היא המתאימה ביותר. פרגולות מעוצבות מעץ משיגות את המטרה, שהיא יותר שטח מוצלל שסועדים פוטנציאלים יכולים לשבת בתוכו. היתרון הראשון של פרגולה טמון בעובדה שההקמה שלה לא כרוכה בהוצאה כספית גדולה מדיי. אמנם מדובר בהוצאה, אבל כאשר משווים אותה להוצאה הכרוכה בבניית חלל מקורה אחר, בהחלט מדובר בחיסכון כספי.

 

סוגי עצים וחומרים שמהם בנויות פרגולות 

עם הסוגים השונים של חומרים שמהם עשויות פרגולות, ניתן למנות פרגולות אלומיניום נוחות, קלות לשימוש ואיכותיות. החומר השני שממנו עשויות פרגולות הוא עץ. עם סוגי העץ השונים ניתן למנות את עץ האורן. לרוב מעדיפים לבנות פרגולות מעץ אורן משום שמדובר בעץ חזק, איכותי ושורד לאורך זמן. העץ השני הוא אורן גושני – אורן שיובא מאזורים ייעודיים באירופה ונחשב חזק ואסתטי. סוג העץ השלישי הוא עץ דו שכבתי או עץ רב שכבתי שהוא חזק, איכותי וניתן לעצב אותו לפי הזמנה.

 

פרגולות אלומיניום בבאר יעקב והיתרונות שלהן

אחד החומרים היותר נפוצים שמהם ניתן להקים פרגולות הוא האלומיניום. מדובר בחומר אשר המשקל שלו קל במיוחד, קל לעבד אותו וקל מאוד לעשות בו שימוש. פרגולה חשמלית בבאר יעקב שעשויות מאלומיניום לא יוצרות עומס ניכר על המנוע והן שורדות בדרך כלל לאורך זמן. פרגולה חשמלית ניתנת להעלאה או להורדה על פי הצורך וניתן לעשות בה שימוש יעיל מאוד בבתים פרטיים, אבל בעיקר במבנים עסקיים.

 

למה כדאי להזמין פרגולות בבאר יעקב דרך חברת פרגולות ישראל?

התקנת פרגולות מתבצעת אחרי בחינה של השטח והתאמת סוג הפרגולה הרצוי לדיירים ולבעלים של המבנה. מתקין פרגולות בבאר יעקב יבדוק את המבנה ויציע את כל האפשרויות הקיימות עבורכם. אם יש לכם עניין להתקין פרגולה איכותית בבית או בעסק, זה בהחלט המקום המתאים והנכון ביותר בשבילכם. צרו קשר כבר כעת והמומחים של פרגולות ישראל עומדים לרשותכם. הם יוכלו לייעץ ולסייע לכם לבחור את הפרגולה הנכונה והמתאימה ביותר לכל הצרכים שלכם. פרגולה מעניקה למבנה שבסמוך לו היא מוקמת מראה ייחודי, והפרגולה עצמה עשויה להפוך לפינת חמד עבור הדיירים והאורחים במבנה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button