להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולה לכניסה לבית

צרו איתנו קשר

פרגולה לכניסה לבית – נוחות וסטייל לבית בלי לקרוע את הכיס

יום גשם סוער. אתם יוצאים מהבית לעבודה. נעצרים רק כדי לנעול את הדלת ולפתוח מטריה, אבל בינתיים נרטבים עד כלות, ונאלצים ללכת לעבודה בבגדים ספוגים… נשמע מוכר? בדיוק כדי למנוע מצבים כאלה, מומלץ להתקין פרגולה בכניסה לבית. אז מהן האפשרויות הקיימות, איזה פרגולה הכי מתאימה לכם, וכמה זה צפוי לעלות? בואו נצלול פנימה.

 

רוצים לבנות פרגולה בכניסה לבית?
הגעתם למקום הנכון!
בונים פרגולות בכניסה מעץ, אלומיניום וברזל
מתאימים את הפרגולה לתקציב שלכם
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-9380-187

פרגולה לכניסה לבית

איזה פרגולה מתאימה לכניסה לבית ומה הופך אותה להשקעה משתלמת?

פרגולה בכניסה לבית היא תוספת נהדרת מבחינה עיצובית. אבל לפרגולה יש גם יתרונות פרקטיים לחלוטין: גגון הכניסה מגן על דלת הכניסה מנזקי הגשם ומקרינת השמש, כך שהדלת נשמרת לאורך זמן. זהו יתרון משמעותי, בעיקר אם השקעתם בדלת כניסה מעוצבת ויקרה. מעבר לכך, פרגולה מספקת נוחות והגנה מפני הגשם גם לבני הבית.

כשמדברים על פרגולה בכניסה לבית, שתי האפשרויות הקיימות הן פרגולה תלויה, או פרגולה על עמודים. כמו כן ניתן לבחור בין פרגולה מחומרי גלם שונים, כשהחומרים הנפוצים ביותר לשימוש הם אלומיניום, עץ, ברזל, או שילוב ביניהם. לכל אחד מהחומרים הללו יש יתרונות, חסרונות ותכונות ייחודיות שמיד נפרט.

 

מקום ראשון בעמידות: פרגולות אלומיניום לכניסה לבית

תאמינו או לא, גם תחום הפרגולות נחלק לשני מחנות עיקריים: מחד, אלו שמחשיבים פרגולות מאלומיניום לבחירה הטובה ביותר. מנגד, אלו שמתעקשים שרק פרגולה מעץ באה בחשבון. פרגולה מאלומיניום נחשבת לבחירה בטוחה משום שהיא לא מחלידה, והיא מתאפיינת בעמידות לאורך זמן. עלות ההתקנה של פרגולה מאלומיניום יקרה יותר, אבל התחזוקה הנדרשת בפרגולת אלומיניום היא מינימלית, כך שלא יידרשו הוצאות רבות בהמשך. בנוסף, תוכלו לבחור בין מגוון גדול של סגנונות עיצוביים של פרגולות, אפילו סגנון דמוי-עץ מאלומיניום.

 

מקום ראשון בסטייל: פרגולה מעץ לכניסה לבית

עכשיו אנחנו מגיעים לאפשרות השניה: פרגולה מעץ טבעי בכניסה לבית שלכם. היתרון הגדול של פרגולות מעץ הוא באסתטיקה – פרגולה מעץ מקנה לבית מראה יוקרתי, טבעי, חמים ונעים שקשה לחקות באמצעים תעשייתיים. כיום ניתן למצוא פרגולות עץ שמתאפיינות בעמידות גבוהה, ואם רוצים אפשר להוסיף לפרגולה הגנה נוספת בדמות סנטף או רעפים. פרגולה מעץ זולה יותר מפרגולת אלומיניום, אבל היא מצריכה עבודות תחזוקה אחת לכמה שנים.

 

מקום ראשון בחיסכון: גגון כניסה לבית מברזל ומעץ

בנוסף לפרגולות מאלומיניום ופרגולות מעץ, יש אפשרות שלישית: פרגולה משילוב של ברזל ועץ. הברזל מרכיב את מסגרת הפרגולה, והיתרון הגדול שלו נעוץ במחיר – ברזל זול יותר מאלומיניום. הבדל נוסף בין פרגולה מאלומיניום לבין פרגולה מברזל הוא שברזל מאפשר גמישות גדולה מבחינה עיצובית. עם ברזל אנחנו יכולים להתקין פרגולה עגולה או בכל סגנון אחר שרק תרצו – זאת בניגוד לפרגולת אלומיניום, אשר מוגבלת לקווים ישרים. החיסרון העיקרי של הברזל זו הנטייה שלו להחליד במשך השנים. יחד עם זאת, ניתן לבחור בברזל מגולוון שעמיד כנגד חלודה. עלותו של הברזל המגולוון אמנם יקרה יותר, אך היא עדיין זולה בהשוואה לאלומיניום.

 

לא רק פרגולה – גגון כניסה לבית או פרגולה מה עדיף?

גגון הוא אלמנט קבוע וזול שניתן להתקין מעל הכניסה לבית, במסתור הכביסה או מעל לחלונות. הגגון מורכב מלוח שעשוי פלסטיק, סנטף או פוליגל, וממסגרת שעשויה מברזל או אלומיניום.

אז מה עדיף, גגון או פרגולה? לשאלה הזו אין תשובה חד-משמעית, אבל יש כמה נקודות שיסייעו לכם להגיע להחלטה:

√ בהשוואה לפרגולה, גגון פחות עמיד כנגד רוחות. במידה ואתם מתגוררים באזור החוף או ההרים, יתכן שהבחירה בגגון לא בהכרח תתאים לכם.

√ בעבר לגגון היה יתרון בירוקרטי על פני הפרגולה, משום שהוא לא הצריך היתר בנייה. אלא שבשנת 2014 חוקק חוק הפרגולות, שלמעשה מבטל את היתרון הזה – כיום אפשר לבנות פרגולה עד 50 מ"ר ללא היתר בנייה.

√ בהשוואה לפרגולה, גגון כניסה זול משמעותית.

√ מבחינה אסתטית הפרגולה מנצחת ובגדול, היא מקנה לבית מראה יוקרתי ומוקפד.

 

מחיר גגון לבית – כמה עולה פרגולה לכניסה לבית

מחיר הפרגולה תלוי בגורמים רבים כמו סוג החומר ממנו הפרגולה מורכבת וסוג הקירוי המותקן בה. עיצובים שכוללים קונסטרוקציה מורכבת מייקרים את העבודה, וכך גם תוספות שונות כמו פרגולה עם מנגנון חשמלי. בכל מקרה, אם כבר החלטתם להוציא את הכסף שלכם על פרגולה חדשה, כדאי להשקיע בפרגולה איכותית והתקנה מקצועית.

אנחנו בחברת פרגולות ישראל מתמחים בהתקנת פרגולות ועבודות עץ מסוגים שונים. אנחנו מקפידים לעבוד עם בעלי מקצוע אמינים ומנוסים, במחירים אטרקטיביים ובפריסה ארצית. אל תהססו להתקשר אלינו עוד היום כדי לקבל ייעוץ אישי והצעת מחיר משתלמת.

 

תשובות לשאלות חשובות ונפוצות

icon

פרגולה משדרגת את העיצוב החיצוני של הבית, מגנה על דלת הכניסה מפגעי מזג האוויר ושומרת עליכם יבשים גם בימי גשם.

icon

בשנת 2014 עבר חוק הפרגולות, וכיום ניתן לבנות פרגולה עד 50 מ"ר ללא צורך בהיתר.

icon

רוב הפרגולות עשויות מאלומיניום, עץ, ברזל או משילוב שלהם.

icon

רוב הפרגולות במדינת ישראל עשויות מעץ אורן פיני – עץ איכותי, חזק ובמחיר זול יחסית.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button