להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בבית שמש

צרו איתנו קשר

פרגולות בבית שמש – כל מה שכדאי לדעת על כך

אילו סוגים של פרגולות מוצעות כיום בבית שמש, מדוע מומלץ להתקין אותן, ובכלל – מי אחראי על ההתקנה שלהן ומהם שלבי ההתקנה? תשובות לשאלות אלו ונוספות כאן, לפניכם.

 

בניית פרגולה בבית שמש מ-450 ש"ח למ"ר
√ התקנת פרגולה בכל גודל בגינה, בחצר, במרפסת ועוד
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
√ משתמשים בחומרים באיכות הגבוהה ביותר
√ בניית פרגולות מעץ, אלומיניום, ברזל כולל הכל
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות חייגו כעת:
055-9380-187

פרגולות בבית שמש

אילו סוגים של פרגולות עץ בבית שמש מוצעים כיום?

אם יש לכם חצר ואתם מתלבטים אם להזמין שירותי התקנת פרגולות בבית שמש, סביר, ועוד לפני שיצאתם לדרך, שנתקלתם במגוון רחב מאד של אפשרויות וסוגים רבים של פרגולות. פרגולה מעץ בבית שמש נחשבת כיום לבין המבוקשות ביותר, וזאת תודות למראה המסוגנן והמיוחד שלה, וגם רמת העמידות הגבוהה שהיא מציעה. יש סוגים רבים מאד של עצים מהם ניתן לבנות פרגולה, ואלה המובילים שבהם:

√ עץ איפאה – חזק ועמיד במיוחד, מתאים למקומות לחים מאד. בעל גוון חום כהה.

√ עץ טיק – תודות למרחק העשיר של העץ, נמנעים סדקים וגם בריחה של שבבים, מה שמבטיח תחזוקה פשוטה ומעטה יחסית.

√ עץ סקויה – עץ חזק ועמיד בעל מראה טבעי יפהפה.

√ עץ אורן – קל מאד לעיבוד, זול יחסית ובעל צבע ירקרק מעט.

√ עץ ארז – עמיד בפני תנאי מזג אוויר קשים, דורש תחזוקה מעטה יחסית ובעל צבע אפרפר.

√ עץ גושני – עץ כבד ודחוס מאד ולכן איכותי. עמיד בפני קרני שמש חזקות וגם גשמים ובעל גוון ייחודי.

√ עץ אלון – עמיד הן בפני מזג אוויר מאתגר והן בפני מזיקים, לא יקר וגם דוחה כתמים.

√ עץ במבוק – מתאים לכיסוי גג הפרגולה ומשתלב נהדר לצד סוגים נוספים של עץ וגם ברזל.

√ עץ אשוח – עמידות ברמה גבוהה במיוחד, בעל גוון צהבהב.

בחירה של סוג העץ, ממנו עשויה הפרגולה, צריכה להתייחס לתנאי השטח, לסגנון העיצובי שבו מעוניינים וגם ליכולת שלכם להשקיע בתחזוקה (אם אינכם רוצים להשקיע בכך כלל, פרגולה מעץ ארז, למשל, תהיה המתאימה).

 

אילו יתרונות מציעות פרגולות אלומיניום בבית שמש?

אם מרפסת היא המקום שבו אתם אוהבים לבלות לא מעט שעות, כולל בשעות היום, פרגולה מאלומיניום בבית שמש היא בהחלט הפתרון המתאים לכם. לצד פרגולות מעץ, ישנן גם אלו העשויות מאלומיניום, הידועות כדרך מצוינת, וגם מבוקשת, להתמודד עם השמש החזקה. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שמציעה פרגולה כזו והסיבות למה בוחרים בה רבים:

√ זולה לבנייה בהשוואה לפרגולות מעץ, למשל.

√ מצריכה תחזוקה קלה מאד, בניגוד לעץ, הדורש ליטוש, שימון וגם צביעה מעת לעת.

√ אפשרות לשלב תוספות מיוחדות ולבצע שדרוגים שונים, כמו חיבורים מתקפלים המגיעים בעיצובים שונים וגם שילוב של עץ ליצירת מראה מסוגנן ומושקע יותר.

√ משקלה קל, ולכן תתאים גם למרפסת או לגג.

√ בעלת עיצובים מרהיבים תודות לשלל הדגמים המוצעים כיום.

√ הגנה טובה מפני גשם ולא רק מפני שמש חזקה.

התקנה של פרגולות בבית שמש העשויות אלומיניום אפשרית דרך חברות המתמחות בכך, המכירות היטב את חומר הגלם עצמו ויודעות כיצד להתאים את הפרגולה לצרכי המשתמשים וגם לצרכי המקום.

 

מהם שלבי בניית פרגולות בבית שמש?

התקנה של פרגולה נעשית במספר שלבים, המבטיחים תוצאה סופית ברמה גבוהה ופתרון לאורך שנים. אמנם, ניתן לבצע התקנת פרגולה בבית שמש באופן עצמאי ולעיתים זה אף זול יותר, אולם אם תרצו לנצל את הפרגולה כהלכה וליהנות מכל היתרונות שלה, כדאי לכם לפנות אל המקצוענים. הנה הם השלבים:

1. שלב התכנון – שלב זה הוא שלב המקדים את השלב של בניית פרגולה. בשלב זה מחליטים היכן למקם את הפרגולה ולוקחים בחשבון את תנאי השטח ואת הדרישות השונות שלו.

2. הכנת חלקי הפרגולה – בשלב הבא מכינים את כל חלקי הפרגולה, תוך התייחסות לצרכי הלקוח, וכשחלקים אלה מוכנים מגיעים המתקינים אל ביתו כדי לבצע את ההתקנה בפועל.

3. ההתקנה בפועל – השלב הבא כולל התקנת זוויות בקיר וגם עמודי תמיכה, חיבור הקורה הנושאת את הפרגולה עצמה אל הקיר ולבסוף התקנת הקורות ועיגונן לקיר ולקורה התומכת. זהו. הפרגולה מוכנה.

 

למה פרגולה חשמלית בבית שמש מומלצת כל כך?

אחד מסוגי הפרגולות הנפוצות כיום היא הפרגולה החשמלית, שהופכת מבוקשת מאד כמעט בכל גינה וגם במרפסת. פרגולה חשמלית למרפסת בבית שמש מומלצת במיוחד, וזאת תודות ליתרונות הרבים שהיא מביאה אתה. פרגולה חשמלית נאספת מאפשרת לכם שליטה מלאה הן בפתיחת הפרגולה והן בסגירתה, פעולות שאינן מצריכות מכם כוח או מאמץ, למעט לחיצה על כפתור אחד בשלט. מעבר לכך, מדובר בפרגולה שיכולה לספק לכם הגנה מלאה לאורך כל חודשי השנה, הן בימים שמשיים חמים והן בימים קרים וגשומים. כך אתם יכולים לנצל כהלכה את המרפסת או את הגינה ולבלות בנעימים בחוץ בכל עונה. בנוסף, הפרגולה החשמלית מגיעה בשלל של סוגים ועיצובים וניתן להתאים אותה במדויק לסטייל שבו מעוניינים.

 

למה כדאי לכם להזמין מתקין פרגולות בבית שמש דרך פרגולות ישראל?

אם אתם מחפשים מתקין פרגולה מומלץ בבית שמש, ולו כדי ליהנות מתוצאה ברמה גבוהה, חשוב שתיקחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

1. ניסיון – התקנת פרגולות איננה עניין של מה בכך, וכדי להתמודד עם האתגר, נדרשת רמת מיומנות גבוהה וגם ניסיון רב. מתקין מנוסה שיודע כיצד לגשת להתקנה, כיצד להתמודד כהלכה עם תנאי הגינה או המרפסת ועם פרמטרים נוספים שבשטח, יהיה הכתובת הנכונה להיעזר בה.

2. שימוש בחומרי גלם איכותיים – בין אם בוחרים פרגולה מאלומיניום, פרגולה מעץ, פרגולה חשמלית או אולי קבועה, שימוש בחומרי גלם איכותיים הוא נקודה שאסור להתפשר עליה. מתקינים המייצגים חברה שעושה שימוש בחומרים איכותיים ועמידים מאד יוכלו לבצע עבורכם עבודה ברמה גבוהה, כך שתיהנו מאותה הפרגולה למשך תקופה ארוכה.

3. מחירים הוגנים – עבודת ההתקנה מוצעת לכם כיום בטווח רחב של מחירים, הנקבעים על פי מידת המורכבות שלה, כמו גם סוג חומר הגלם שממנו עשויה הפרגולה. מחיר הוגן בהתאם לשוק יאפשר לכם ליהנות ממוצר סופי נהדר, אך גם מבלי להוציא סכומי עתק על כך.

עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה, מעמידה לרשותכם חברת פרגולות ישראל מתקיני פרגולות מקצועיים ומנוסים, שישמחו לבצע עבורכם את עבודת ההתקנה וכן יסייעו לכם במציאת הפרגולה המתאימה: פרגולה איכותית וברמה גבוהה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button