להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולה ללא עמודים

צרו איתנו קשר

פרגולה ללא עמודים – היתרונות הרבים של סוג הפרגולה החדשני

אם גם אתם אוהבים לבלות בחצר או במרפסת, פרגולה יכולה להיות תוספת נהדרת לבית שלכם. אך יש מי שנתקל בבעיות פונקציונליות בדרך – למשל כשאין מספיק מרחב להתקנה של עמודים לפרגולה, חצר הבנויה בגבהים שונים. במקרים כאלה התקנת פרגולה על עמודים אינה אפשרית, וכאן בדיוק נכנסות לתמונה פרגולות ללא עמודים.

 

בנייה והתקנה של פרגולה בלי עמודים
אפשרות להתקין פרגולה מעץ או אלומיניום
שירות בפריסה ארצית

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
055-9380-187

פרגולה ללא עמודים

 

הולכים על המראה הטבעי: פרגולה ללא עמודים מעץ

פרגולה מעץ מקנה לשטח מראה טבעי, חם ויוקרתי. את קורות העץ אנחנו בחברת פרגולות ישראל מרכיבים על חוטי ברזל או על מסגרת אלומיניום חזקה.

ישנם מספר סוגי עץ המשמשים לפרגולות, לכל אחד יתרונות וחסרונות:

סוג העץ תיאור יתרונות חסרונות
עץ אורן

פרגולות מעץ אורן נבנות מסוגים שונים של עצי אורן. לאורן יש מראה טבעי, ואפשר לצבוע אותו בכל גוון.

עץ אורן הוא עץ עמיד ונוח לעבודה. מעבר לכך, מחירו של עץ אורן זול יחסית, דבר שהופך אותו לאחת מהבחירות הפופולריות ביותר. עץ אורן מצריך עבודות תחזוקה שוטפות כולל שימון, חיטוי והדברה נגד מזיקים. כמו כן, עץ אורן רגיש לפגעי מזג האוויר.
עץ גושני עץ גושני הוא מונח שמגיע מהמילה "גוש". למעשה, מדובר בקורת עץ אחת גדולה המורכבת מגזע העץ. לעץ גושני יש מראה טבעי, פראי ומרשים. פרגולה כזו מתאפיינת בעמידות, חוזק ויציבות, והתחזוקה שלה פשוטה. בניית פרגולה מעץ גושני נעשית תוך עבודה עם קורות גדולות וכבדות. ההתקנה שלה מורכבת, ולכן גם יקרה יותר.
עצים טרופיים הכוונה לעצים שעשויים מחומרים כמו עץ טיק, סיסם הודי או עץ מהגוני. מתאפיינים במראה ייחודי עם צבעים עשירים. פרגולות שעשויות מעץ טרופי נראות נהדר. העצים הללו צפופים וחזקים, ועל כן הם גם עמידים מאד ומחזיקים מעמד לאורך זמן. מבחינה אקולוגית, פרגולות מעץ טרופי  הן לא הבחירה המובילה. ייצורם כרוך בכריתת יערות טרופיים ברחבי העולם.

 

חזקה, עמידה עם תחזוקה פשוטה: פרגולה מאלומיניום ללא עמודים

פרגולה ללא עמודים ידועה גם כפרגולה צפה או פרגולה תלויה, וממש כמו פרגולה רגילה היא בנויה מחומרים שונים. היתרון של פרגולות אלומיניום על פני פרגולות מעץ, זה העמידות הגדולה שלהן. יתרון נוסף של פרגולות מאלומיניום הוא שהן כמעט ולא דורשות עבודות תחזוקה. בנוסף, משקלה של פרגולה מאלומיניום הוא נמוך, וזה יתרון גדול כשמדובר בפרגולות תלויות. פרגולה תלויה מעץ כבד במקרים רבים מוגבלת מבחינת הגודל שלה.

 

עדיין מתלבטים? שלושה יתרונות של פרגולה ללא עמודים

לפרגולה ללא עמודים יש יתרונות רבים:

√ פרגולה ללא עמודים חוסכת מרחב: גם אם נדמה לכם שמדובר בהבדל זניח, החיסכון במרחב הוא משמעותי. הוא חשוב במיוחד במדינת ישראל שבה לרוב האזרחים יש שטח מצומצם בחצר הבית.

√ פרגולה ללא עמודים מתאימה לשטחים מורכבים: אם הגינה שלכם בנויה בגבהים שונים, יהיה קשה להתקין בה פרגולה רגילה. התקנה של פרגולה ללא עמודים פותרת את הבעיה הזו.

√ פרגולה ללא עמודים משדרגת את העיצוב: פרגולה תלויה נראית נהדר. היא משאירה את הנוף פתוח לחלוטין, ומייצרת מראה מודרני ואלגנטי.

 

כמה עולה לבנות פרגולה בלי עמודים?

מחיר הפרגולה מושפע מפרמטרים שונים, כמו החומר ממנו הפרגולה עשויה והגודל שלה. להתקנה של פרגולה צפה כמעט ולא נדרשות עבודות מקדימות בשטח, מה שחוסך לכם בעלויות. צוות פרגולות ישראל ישמח להעניק לכם ייעוץ בחינם, ולתת לכם הצעת מחיר ללא התחייבות. אם תבדקו, תגלו שאנחנו מציעים מחירים זולים ומשתלמים, מבלי להתפשר על עבודה איכותית. לא מקרה הפכנו לאחת מחברות הפרגולות המובילות בישראל.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button