להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בקרית אונו

צרו איתנו קשר

סוגי פרגולות בקרית אונו מקצועיות ואיכותיות לאורך זמן

בית עם חצר או מרפסת פתוחה מצריכים פתרון הצללה והגנה מפני הגשם. כאשר יש לנו פתרון הצללה איכותי אנו יכולים לשבת בחצר או במרפסת גם בימי שמש חזקים וגם בימים גשומים. כיום, פתרון ההצללה הטוב ביותר והעמיד ביותר הוא בניית פרגולה. ניתן לבנות כיום פרגולות בקריית אונו מחומרים מגוונים ובעיצובים מרהיבים. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור בחומר שממנו תהיה עשויה הפרגולה ויחד איתנו, חברת פרגולות ישראל, תתחילו לתכנן את פרגולת החלומות שלכם.

 

בניית פרגולות בקרית אונו מחיר מ-450 ש"ח למ"ר
הקמת פרגולות בכל עיצוב לבית קפה, גינה, חניה ועוד
מתאימים את הפרגולה לצרכים שלכם
מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
 התקנת פרגולות אלומיניום, עץ, ברזל ועוד
 ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות חייגו כעת לטלפון:
055-9380-187

פרגולות בקרית אונו

פרגולות אלומיניום בקרית אונו במחיר משתלם

בשנים האחרונות אנו רואים בניית פרגולות בקריית אונו העשויות מאלומיניום. היתרונות של האלומיניום בבניית פרגולה הם קלות החומר המאפשר בנייה של פתרון הצללה במרפסות וגגות שבהן אין אפשרות לשים חומר כבד כמו עץ או ברזל. האלומיניום הוא עמיד מאוד, אינו מצריך תחזוקה מיוחדת ומעוצב בצורה מודרנית, דבר המאוד מתאים בבתים שבהם העיצוב המודרני הוא השולט. יתרון נוסף וחדשני של פרגולות אלומיניום הוא האפשרות להוסיף להן מנגנון חשמלי המאפשר להפוך את הפרגולה לנפתחת.

 

פרגולות עץ בקרית אונו לעיצוב כפרי בחצר

יש לכם חצר בבית פרטי או חצר בדירת גן ואתם מחפשים פתרון הצללה המתאים לעיצוב הכפרי של הבית. זה הזמן להתעניין בפרגולת עץ. כולנו מכירים את פרגולות העץ, אך לא כולנו מכירים כי ניתן לבנות אותן מסוגים שונים של עצים. הנה מספר סוגי עצים באמצעותם בונים כיום פרגולות איכותיות.

√ פרגולה מעץ אורן – עץ אורן הוא העץ הכי נפוץ בבניית פרגולות. זהו עץ שקל לעבוד איתו כי הוא רך, קל לעצב אותו, לנסר, לשייף וגם לצבוע. זהו עץ יחסית זול ולכן רוב הפרגולות בארץ בנויות ממנו. אם אתם מחפשים פרגולה יפה בעלות נמוכה, עץ אורן הוא בהחלט הבחירה הנכונה עבורכם.

√ פרגולה מעץ גושני – מי שמחפש עץ עמיד וחזק עבור הפרגולה, העץ הגושני בעל שלוש השכבות הוא העץ שאתם מחפשים. אם אתם גרים באזורים עם כמות משקעים גדולה או לחילופין ימים חמים מאוד ברוב ימות השנה, העץ הגושני יהיה מצוין עבור הפרגולה שלכם.

√ פרגולה מעץ טיק – עץ טיק הוא עץ חזק מאוד בעל גוון מהגוני עמוק ויפיפה. בעץ הטיק היה נהוג להשתמש עבור ספינות. פרגולה מעץ טיק היא פרגולה חזקה מאוד ועמידה.

√ פרגולה מעץ במבוק – הבמבוק הוא עץ שצורתו עגולה ויפה, אך הוא אינו חזק מספיק כדי שתוכלו לבנות ממנו פרגולה שלמה. בבמבוק משתמשים עבור גג הפרגולה ועבור קישוט ועיצוב בחלקים מסוימים שלה.

 

פסגת הטכנולוגיה בפרגולות מודרניות

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לכם לבנות פרגולה חשמלית בקרית אונו העשויה מקורות אלומיניום ובד איכותי אטום למים המתקפל באמצעות מנגנון חשמלי. פרגולה כזו מתאימה מאוד מעל בריכות חצר שבחלק מהיום אתם מעוניינים בפתרון הצללה ובחלקים אחרים של היום מעוניינים לראות את כיפת השמיים. כמו כן, זהו פתרון מושלם עבור בריכות מחוממות המצריכות הגנה מפני הגשם בחורף. בלחיצת כפתור פשוטה הפרגולה נאספת בצורה יפה כאשר רוצים לסגור אותה ומכסה את החלל כאשר פותחים אותה.

 

איך לבצע בנייה של פרגולה מקצועית?

כשמדובר בבנייה של פרגולות מקצועיות ויפות, מומלץ לגשת למומחים בתחום. מתקין פרגולות בקרית אונו ידאג למדידה נכונה של האזור בו תעמוד הפרגולה ויבנה אותה על פי הצרכים שלה ומהחומרים שהכי מתאימים לבית שאתם גרים בו. אצלנו בפרגולות ישראל תוכלו לבחור ממגוון החומרים והעיצובים עבור פרגולת החלומות שלכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button