להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בבאר שבע

צרו איתנו קשר

פרגולות בבאר שבע במחיר זול עם התקנה מקצועית

בבאר שבע ישנם המון ימי שמש, אז מזל שאפשר לבנות פרגולות בבאר שבע בצורה מקצועית ובתקציב משתלם עם חברת פרגולות ישראל!

מבחינת היתר, החוק קובע כיום שפרגולה לא זקוקה להיתר בנייה אלא רק לאישור יציבות ממהנדס מסוג קונסטרוקטור. עם זאת, קיימים סייגים שחלים לדוגמא על פרגולה של עד 50 מ"ר ללא קירוי או איטום ולכן חשוב להתייעץ עם חברה מקצועית שבונה ומתקינה פרגולות.

תהליך קבלת האישור פשוט יותר בבית פרטי מאשר במרפסת של בניין משותף. כמו כן, לעיתים יש צורך בהסכמת השכנים ובכל מקרה חשוב לוודא שהפרגולה עומדת גם בתנאים הכלליים שמופיעים בחוק התכנון והבנייה וגם בתנאים של הרשות המקומית בבאר שבע.

 

בניית פרגולה בבאר שבע מ-450 ש"ח למ"ר
√ התקנת פרגולה בכל גודל בגינה, בחצר, במרפסת ועוד
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
√ משתמשים בחומרים באיכות הגבוהה ביותר
√ בניית פרגולות מעץ, אלומיניום, ברזל כולל הכל
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות חייגו כעת:
055-9380-187

פרגולות בבאר שבע

פרגולות עץ בבאר שבע – סוגים ומאפיינים

קיימים סוגים שונים של עצים שבהם אפשר להשתמש כדי לבנות פרגולות חזקות ועמידות. את העץ בוחרים לפי צבע, עמידות ורמת תחזוקה ותמיד כדאי להעדיף חומר גלם חזק ועמיד שיספוג את השמש ולא ידרוש תחזוקה מסובכת.

הנה כמה סוגי עצים שבהם משתמש מתקין פרגולות בבאר שבע שיודע את העבודה:

א. עץ גושני – חומר גלם המשמש לבניית פרגולה מעץ תלת שכבתי. כבד, דחוס ולכן נחשב איכותי. בנוסף, עמיד מפגיעות פיזיות, משקעים ושמש ומתאפיין בגוון צבע ייחודי. בחירה מעולה שיכולה אסתטית להשתלב עם רהיטי עץ שכבר קיימים בגינה. המחיר הוא 500-850 ש"ח למ"ר.

ב. עץ אורן – חומר גלם קלאסי שנחשב לשכיח ביותר בבניית פרגולות בכל רחבי הארץ. נוח לעבוד איתו, עלותו נמוכה והוא ניתן לחיטוי. המחיר הוא 450-850 ש"ח למ"ר.

ג. עץ איפאה – היקר והאיכותי ביותר ברשימה. משמש כחומר גלם חזק, עמיד גם בפני שמש וגם בפני לחות ומלחים ומגיע בגוון עץ חום-כהה שמשדרג את החצר, הגינה או המרפסת. המחיר הוא 500-1,000 ש"ח למ"ר.

ד. עץ טיק – פרגולות במרקם טבעי שמונע סדקים או שבבים. דורש מעט תחזוקה ולכן מתאים לבתים פרטיים, אך יכול להשתלב גם בגינות ציבוריות שחשופות לתנאי מזג אוויר קיצוניים באזור הדרום ובמדבר הנגב. המחיר הוא 350-550 ש"ח למ"ר.

ה. עץ אלון – עמיד בפני מזיקים ונחשב לגמיש ביותר ברשימה. הוא אמנם לא יקר, אבל כן דוחה כתמים ולכן לא דורש תחזוקה מסובכת. המחיר הוא 450-850 ש"ח למ"ר.

 

פרגולות אלומיניום בבאר שבע – למי הן מתאימות?

עוד אופציה שיכולה להיות רלוונטית לתושבי באר שבע היא פרגולת אלומיניום. כאן משתמשים בפרגולה בגלל היתרונות הבאים:

√ מחיר זול

√ אין קורוזיה

√ עמידות במזג אוויר קיצוני

√ משקל נמוך שמתאים למרפסת או גג

√ עיצוב אורבני

√ גם הצללה וגם קירוי

מבחינה פרקטית, כדאי לחשוב על אלומיניום אם רוצים לבנות פרגולה חשמלית בבאר שבע ולשלוט ברפפות. את הפרגולה משנים ומתאימים לפי הצורך וניתן לקפל את הרפפות ללא מאמץ. מלבד קירוי והצללה, פרגולה מאלומיניום יכולה להתאים למי שרוצים לסגור מרפסות או חדרים ולבנות תוספות לבתי עסק או חנויות.

 

בניית פרגולות בבאר שבע במרפסת, על הקרקע או בבית משותף

מיקום הפרגולה משפיע על סוג חומרי הגלם והאופן שבו מבצעים את ההתקנה. בשביל להתקין פרגולת עץ בגינה של בית פרטי לא צריך ציוד מיוחד, אבל התקנה של אותה פרגולה במרפסת של בניין מגורים משותף תחייב שימוש במנוף או במות הרמה.

את הפרגולה המתאימה למרפסת בדרך כלל בונים מעץ גושני או רב שכבתי. לאחר מכן בוחרים האם לבצע את הקירוי באמצעות לוח גלי שמורכב מחומרים פלסטיים ונקרא "סנטף", עם פאנל מבודד, באמצעות רעפים, עם במבוק או באמצעות קורות עץ וסרגלי הצללה בלבד.

במידה ומדובר על מרפסת צמודת קרקע, צריך לתכנן את השלד ולדאוג לעיגון העמודים באמצעות תושבות מיוחדות. אם לעומת זאת גרים בבניין משותף, ניתן לקבע פרגולה עם עמודים באמצעות תושבות על הריצוף או למעקה הבטון של המרפסת אם קיים. בכל מקרה, רוב הסיכויים שלא ניתן יהיה לבנות פרגולה תלויה במרפסת גג שאין בה קיר גבוה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button