להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בבת ים

צרו איתנו קשר

תיהנו מכל רגע – פרגולות בבת ים ישדרגו את המרחב החיצוני של הבית

המרחב הביתי שלכם הוא יותר מארבעת הקירות. אלו מכם אשר מתגוררים בבית פרטי בבת ים, בדירת גן או אפילו בדירה עם מרפסת, יכולים להקים פרגולות בבת ים ולשדרג את חייכם. הפרגולה נותנת לכם פתרון פשוט להרחבת שטח המחייה. הן יוצרות צל על הרחבה שאתם רוצים ויכולים לקרות באמצעותן את החניה, הכניסה לבית, הבריכה ואפילו את השבילים.

בניית פרגולה בבת ים במחיר שובר שוק
החל מ-450 ש"ח למ"ר
√ מגוון רחב של עיצובים וחומרים
√ התאמת גודל הפרגולה לצרכים שלכם
√ הקמת פרגולות משלל חומרים: עץ, אלומיניום, ברזל ועוד
√ בניית פרגולות חשמליות, צפות ועוד
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות
√ למעלה מ-20 שנות ניסיון!

להזמנות ובירורים הרימו אלינו טלפון:
055-9380-187

בניית פרגולות בבת ים במחיר הוגן

 

התקנת פרגולות בבת ים – סוגי הפרגולות והייחוד שלהן

המטרה שלנו בהקמת פרגולה היא לשדרג את המרחב הפתוח. אתם יכולים ליהנות מהשטח החיצוני שלכם כשהוא מוצל ונעים לשבת או להסתובב בו. הבנת ההבדלים בין הפרגולות השונות תאפשר לכם לקבוע כיצד הכי נכון לבנות פרגולות בבת ים.

סוג הפרגולה פירוט ומידע על הפרגולה היכן נתקין אותה?
פרגולות מאלומיניום

 

האלומיניום הוא חומר קל ולכן נותן פתרונות למקומות שאי אפשר להעמיס עליהם משקל נוסף.

הוא אינו מחליד ולכן הטיפול בו לאורך השנים מינימלי.

הקמת פרגולות אלומיניום בבת ים מתאימה לבתים פרטיים, מרפסות ולמרחבים ציבוריים.

אפשר לבנות את הפרגולה בכניסה לבית, ביציאה ממנו והיא יכולה לעמוד בפני עצמה כל עוד ניתן לייצב אותה ואין סכנת רוחות.

פרגולות מברזל הברזל כבד יותר מהאלומיניום, הוא עלול להחליד ועם זאת הוא נחשב לאומנותי יותר.

אפשר בעזרת הברזל ליצור שלל אלמנטים מיוחדים ומותאמים באופן אישי.

נתקין פרגולות מברזל במקומות שנרצה להדגיש את היופי של החומר. כמו כן, כיוון שהברזל דורש צביעה וטיפול אחת לתקופה יש להקפיד שניתן להגיע לכל חלק של הפרגולה.
הקמת פרגולות עץ בבת ים

 

פרגולה מעץ תהיה כבדה יותר מזו שעשויה אלומיניום. היא מתאימה למקומות שהמשטח שלהם יציב ויש להביא בחשבון כי כדי לשמור על יופי העץ יש לבצע עבודות תחזוקה אחת לתקופה. הפרגולה מתאימה לחניות, כניסות בתים, יציאה לחצר וכל זאת בתנאי שהאדמה יציבה. לא מומלץ לבחור בעץ כדי לייצר משטח מוצל באמצע הגינה.
פרגולה מרחפת נקראת גם פרגולה צפה כיוון שהיא אינה תלויה בעמודים שמתחברים לרצפה. כל עוד ישנו מבנה עליו ניתן להסתמך, אפשר ליצור את הפרגולה והיא תהיה יפיפייה ומיוחדת. אידאלית לכל מקום בו תרצו להימנע מעמודים כמו בכניסה לבית, במרפסת ובמקרים מסוימים גם בחנייה.
פרגולה חשמלית הפרגולה נשלטת על ידיכם כשאתם יכולים לפתוח את החלק העליון כדי ליהנות מאוויר פתוח ושמש. השליטה יכולה להתבצע בכפתור או שלט, לבחירתכם. התקנת פרגולות בבת ים מסוג זה מתאימה לכל מקום שתרצו לשלוט ביכולת לשים צל. הפרגולה אידאלית מעל לבריכות ולהצללת מרחבים גדולים.
פרגולה קשת או עגולה בניית פרגולות בבת ים שמגיעות בצורות מעוגלות דורשת מומחיות מיוחדת וניסיון רב. הפרגולה מתאימה בעיקר לשבילים והיא משדרגת את המראה החיצוני. מתאימה לכל מקום שיש בו שביל. רואים אותה בעיקר במקומות שמקבלים קהל אך אם תרצו לשדרג את שביל הגישה לבית או ליצור שביל מיוחד בחצר שלכם, זהו אלמנט אידאלי.

 

הקמה ותיקון פרגולות בבת ים

פרגולות העשויות עץ או אלומיניום דורשות עבודות תחזוקה. פרגולות מאלומיניום יכולות להישבר ובמיוחד אם לא נבנו כראוי או אם הן נפגעו באופן ישיר. לא כל מי שיודע לבצע הקמת פרגולות בבת ים יכול לבצע גם תיקונים וכדאי לדעת כי לפעמים יש צורך לפרק את כל הפרגולה ולבנות אותה מחדש. כבר בשיחה הראשונית מומלץ לברר האם החברה המבצעת יודעת להתמודד עם תקלות ולפני הפירוק יש לבחון אם ניתן לבצע תיקון שיחזיר את המצב לקדמותו.

הקמת פרגולות בבת ים עם חברה שנוכל לסמוך עליה

עליכם לזכור כי פרגולה היא מבנה לכל דבר ולכן יש צורך בידיים מוסמכות ומיומנויות. אתם צריכים לחפש אחר מתקין פרגולות בבת ים שיכיר היטב את האפשרויות העומדות לרשותכם ושיוכל להציג לכם  דוגמאות. חשוב שהמתקין ילווה אתכם לאורך כל הדרך, יספק ייעוץ ראשוני ללא עלות ויהיה שם עד לאחר סיום העבודה עם הנחייה בכל הנוגע לעבודות התחזוקה.

פרגולות ישראל מקימים את כל סוגי הפרגולות ועושים שימוש בשלל חומרים כולל שילוב בניהם. אנחנו נמצאים כאן כדי לספק לכם את המרחב הטוב ביותר ולבנות לכם פרגולה מעוצבת עליה חלמתם כבר שנים. התקשרו, תאמו פגישה וקבלו הצעה ללא כל עלות וללא התחייבות מצדכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button