להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פתרונות הצללה לגג

צרו איתנו קשר

פתרונות הצללה לגג – איך לבחור וכמה משלמים על זה?

פתרונות הצללה שונים מספקים לנו הגנה מפני השמש. אבל היתרונות של פתרונות הצללה ממש לא מסתכמים בכך. בשנים האחרונות נכנסו לשוק מגוון פתרונות הצללה מתקדמים שמספקים הגנה גם מפני גשם, רוחות וקור. כך, נוכל להפוך את הגג שלנו לשטח חיצוני שניתן ליהנות ממנו בכל ימות השנה, גם בשיאו של הקיץ או החורף. באתר פרגולות ישראל תמצאו מגוון פתרונות הצללה לגג במחירים משתלמים, כולל התקנה מקצועית.

 

איך מוצאים פתרון הצללה מושלם לגג?
פונים לפרגולות ישראל!
מגוון אפשרויות לבחירתכם במחיר הוגן
ניתן להתקין פרגולה, סוכך או מרקיזה לגג
ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר
שירות בפריסה ארצית רחבה

להזמנות ובירורים הרימו אלינו טלפון:
055-9380-187

פתרונות הצללה לגג

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים פתרונות הצללה לגגות

לפני שאתם מחליטים על פתרון הצללה לגג, נסו להבין מה בדיוק אתם צריכים. האם אתם מחפשים פתרון הצללה בלבד? אם כן, יתכן שסוכך פשוט יעשה את העבודה. אם אתם מעוניינים גם בהגנה מפני הגשם והרוח, לעומת זאת – עדיף להתקין פרגולה. גם סוגיית התקציב וההעדפות האסתטיות הן שיקול משמעותי בבחירת פתרון הצללה. פרט נוסף שצריך להתייחס אליו קשור בכל ההיבטים הטכניים והבירוקרטיים: בזכות תיקון שחל בחוק הפרגולות, התקנה של פרגולה (בהתאם לתנאים) כבר לא דורשת היתר בניה, אך עדיין צריך לדווח על הקמת הפרגולה לרשויות ולצרף אישור מהנדס. כמו כן, יש להתעדכן בחוקים של כל רשות מקומית בנפרד. לבסוף\ כדאי לקחת בחשבון שבהתקנת פרגולות מעץ, לעיתים צריך להיעזר במנוף כדי להרים את הקורות אל הגג. ניתן לדעת אם יש בכך צורך או לא באמצעות ביקור מקדים.

 

סוגי הצללה לגגות – כך תבחרו בסוג המתאים

כיום יש מגוון גדול של פתרונות הצללה שונים לגג. הפתרונות האלו מתאימים לכל סוג של תקציב ושימוש. אלו הן שלושת הקבוצות העיקריות:

1. פרגולות: פרגולה מספקת הגנה מהשמש בשיאו של הקיץ, והגנה מפני רוחות וגשמים בימי החורף הקרים. הפרגולות הקיימות בשוק מורכבות מחומרים שונים – בעיקר אלומיניום, עץ ופלדה. הפרגולות מגיעות במבחר צבעים וסגנונות, כך שמעבר ליתרונות הפרקטיים שלהן, הן משדרגות את העיצוב פלאים. כיום אפשר להתקין פרגולה חשמלית שנשלטת באמצעות שלט, כך שאתם בשליטה מלאה על הפרגולה שלכם.

2. רשתות צל: רשתות צל מספקות הגנה מפני השמש, אך אינן מגינות מפני רוחות וגשמים. התקנה של רשת צל לא דורשת היתר בנייה, והיא נוחה מאד לתחזוקה. יתרון נוסף של רשת צל הוא המחיר הזול בהשוואה לפתרונות הצללה אחרים.

3. סוככים: הכוונה לגגות בד המותקנים על זרועות מאלומיניום ופלדת אל-חלד. ניתן לקפל ולפתוח את הסוכך באופן ידני, וחלק מהדגמים פועלים על מנוע חשמלי. סוככים הם פתרון הצללה זול ופשוט להתקנה, שאינו דורש היתרי בנייה ברוב המקרים. החיסרון של סוכך הוא חוסר העמידות שלו לרוחות וגשמים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות יש סוככים חדישים שמסוגלים לעמוד גם במזג אוויר חורפי.

 

פתרון הצללה זול לגג – הכירו את המרקיזה

אם אתם מעוניינים בפתרון הצללה זול לגג, כדאי שתשקלו התקנה של מרקיזה. מרקיזה הוא סוכך בד מתקפל, באופן חשמלי או ידני – בהתאם לדגם הנבחר. המרקיזה מותקנת על זרועות אלומיניום המחוברים לקיר, בצורת רבע עיגול חיננית. המרקיזה עמידה בכל מזג אוויר כך שהיא מתאימה גם לימי החורף. המרקיזה מתאימה לכיסוי של מרפסות גג קטנות, מכיוון שהיא יכולה לכסות עד 1.5 מטר.

 

כמה עולים פתרונות הצללה לגג?

המחיר הסופי מושפע מכמה גורמים. קודם כל, בסוג ההצללה שבחרנו. ברוב המקרים רשתות צל הן זולות, בעוד שפרגולות יקרות יחסית. סוככים נמצאים, על פי רוב, בחלקו האמצעי של הטווח. סוגיה נוספת שמשפיעה על המחיר היא גודל השטח שדורש הצללה, ככל שהוא גדול יותר – המחיר יקר יותר. גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר הסופי הם סוג ואיכות הבד, ותוספות שונות כמו מנגנון חשמלי, סוג הקירוי, והאם יש צורך במנוף להתקנה או לא.

 

תשובות לשאלות חשובות

icon

תוכלו להתקין על הגג פרגולה, סוכך, רשת צל או מרקיזה – בהתאם לבחירתכם.

icon

פרגולות בד, מפרשי בד, רשת צל ומרקיזה – כולם נחשבים לפתרונות יעילים אך זולים.

icon

רוב הפרגולות מורכבות מעץ, אלומיניום או שילוב בין השניים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button