להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פתרונות הצללה למרפסת

צרו איתנו קשר

פתרונות הצללה זולים למרפסת עם חברת פרגולות ישראל

הזמנתם אורחים, הכנתם כיבוד, מזגתם משקאות ויצאתם למרפסת. בדיוק ברגע הזה מתחיל גשם שוטף, רוח מקפיאה או סתם שמש קופחת שהופכת את הבילוי ללא נעים. מה עושים? ובכן, אין שום סיבה להעביר את המסיבה לסלון. כיום יש מבחר גדול של פתרונות הצללה למרפסת, כך שתוכלו להנות ממנה לאורך כל עונות השנה ובכל מזג אוויר. לא משנה מה התקציב שלכם – יש פתרון שמתאים לכל כיס. איפה מוצאים פתרון הצללה זול למרפסת, מהן האופציות הקיימות ומה אומר החוק?

 

מחפשים פתרון הצללה זול למרפסת שלכם?
מגוון רחב של עיצובים ואופציות – רק אצלנו!
התקנת מפרשי צל, סוככים, פרגולה ועוד
בוחרים למרפסת שלכם את הפתרון המוצלח ביותר
שירות בפריסה ארצית רחבה
ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר
מחירים זולים ומבצעים שווים

להזמנות ובירורים הרימו אלינו טלפון:
055-9380-187

פתרונות הצללה למרפסת

פתרונות הצללה זולים למרפסת קטנה או גדולה – מהן האפשרויות?

מחפשים פתרונות הצללה למרפסת בבניין או לפטיו שלכם? מגוון האפשרויות הגדול עלול להיחוות כמבלבל. בואו נעשה קצת סדר ונסקור את פתרונות ההצללה הנפוצים בשוק כיום:

פרגולה: רוב הפרגולות עשויות מעץ או אלומיניום. הפרגולה יכולה להיות חשמלית או קבועה, והיא מתאימה במיוחד למרפסות גג וגינות פרטיות.

סוכך זרועות: סוכך זרועות הוא סוכך מתקפל. הוא מורכב משתי זרועות אלומיניום או יותר. ניתן להתקין סוכך זרועות בכל מרפסת, כל עוד יש קיר תומך. היתרון הגדול ביותר של סוכך זרועות הוא שניתן להתקין אותו בקלות, ללא שום אישורים. החיסרון של סוכך זרועות הוא אי-עמידות לגשם – כשגשום הסוכך צריך להיות מקופל.

סוכך קבוע: סוכך קבוע הוא סוכך שאי-אפשר לפתוח ולסגור. הוא מספק 100% הגנה מגשם ומקרני השמש, אך לעיתים הוא יקר יותר מסוככים אחרים וכאמור – הוא קבוע.

סוכך מסילות: הסוכך פועל על כבלים המותקנים בתוך מסילות. סוכך מסילות מתאפיין בעמידות גדולה, עם יציבות גם במזג אוויר סוער. סוכך מסילות מתאים בעיקר להצללה של שטחים גדולים ואופקיים, למרפסות סגורות ולחדרי שמש.

מרקיזה: סוכך מרקיזה הוא סוכך מתקפל מעוגל ונפוץ מאד במרפסות קטנות. המרקיזה מייצרת רבע עיגול, הנתמך על-ידי זרועות אלומיניום. מרקיזה מתאימה להצללה של אזורים קטנים – עד מטר וחצי.

רשת צל: רשת צל או מפרשי צל מכסים שטח גדול, במחיר זול. רשתות צל נפוצות במגרשי משחקים, בתי ספר ובריכות ציבוריות.

 

פתרונות הצללה למרפסות גדולות – פרגולה זו הבחירה המובילה

כשמדובר בהצללה של שטחים גדולים, כמו הצללה למרפסת של פנטהאוז למשל, נהוג להתקין פרגולה קבועה או פרגולה חשמלית. פרגולה זה פיתרון קבוע, שמשדרג את עיצוב המרפסת פלאים ומשביח את ערך הנכס. קחו בחשבון שהתקנה של פרגולה במרפסת מייצרת אתגריים ייחודיים – אם מדובר בפרגולה כבדה, יתכן שיהיה צורך להיעזר במנוף. בנוסף, חשוב להתעדכן בהיבט החוקי. החל משנת 2014 אין צורך בהיתר בנייה להתקנת פרגולה עד 50 מ"ר, ללא קירוי אטום או קירות. מה שכן תצטרכו זה אישור יציבות ממהנדס. אל תתנו לזה לעצור אתכם ולוותר על פרגולה מעוצבת ומודרנית – השגת אישור כזה זה תהליך פשוט למדי, ופרגולה היא עדיין הבחירה המובילה להצללת מרפסות גדולות באופן יוקרתי.

פרגולה – יתרונות: פתרון קבוע והרמטי, מראה יוקרתי, הגנה גבוהה מגשם ושמש.

פרגולה – חסרונות: מחיר מעט גבוה, התקנה מורכבת, נדרש היתר יציבות.

 

הצללה למרפסת באמצעות סוכך חשמלי

ההתפתחות הטכנולוגית הביאה איתה פתרונות הצללה מתקדמים. לא עוד סוככים סטטיים, אלא סוככים הפועלים על מנוע חשמלי. מערכות הצללה ממונעות שכאלה הן נוחות לתפעול ומאפשרות גמישות גדולה, הסוכך נסגר ונפתח בלחיצת כפתור. מעבר לפונקציות הבסיסיות כמו פתיחה וסגירה, רבים מהסוככים החשמליים משלבים פיצ'רים מתקדמים, כמו פתיחה וסגירה אוטומטית לפי שעה קבועה מראש, מערכות תאורה מוטמעות וחיבור לסמארטפון ולאפליקציית בית חכם. עם סוכך חשמלי הצללה למרפסת מקורה או פתוחה מעולם לא הייתה פשוטה יותר!

סוכך חשמלי – יתרונות: מאפשר פתיחה וסגירה של הסוכך בקלות, שליטה חכמה.

סוכך חשמלי – חסרונות: עבור המנוע שהופך את הסוכך לחשמלי תתבקשו להוסיף בין 700-1,800 ₪ בממוצע.

 

הצללה למרפסת שמש באמצעות סוכך מסילות

בשנים האחרונות סוכך מסילות צובר תאוצה והופך לפתרון הצללה פופולרי. הסוכך פועל על מנגנון חשמלי, אפשר לפתוח ולסגור אותו בלחיצת כפתור. את הסוכך תולים על הקיר, על מסגרות אלומיניום או על עמודים תומכים. כמו כן, אפשר להשתמש בסוכך מסילות כשכבה נוספת של הגנה על פרגולות קיימות או על גגות זכוכית. היתרון הגדול ביותר של סוכך מסילות הוא המראה האסתטי המוקפד והנקי. כמו כן, הסוכך החשמלי מתקפל פנימה כך שהוא מספק שכבת הגנה גם מהצדדים. סוכך מסילות נפוץ במיוחד במסעדות ובתי קפה.

סוכך מסילות – יתרונות: סוכך מסילות מתאים למרפסות גדולות, עמידות גבוהה לפגעי מזג האוויר, ברוב המקרים אין צורך באישור מהעירייה.

סוכך מסילות – חסרונות: מחיר יקר יחסית.

 

פתרונות הצללה למרפסת גג במחיר נמוך – מפרשי צל

מעבר לפתרונות המוכרים כמו פרגולה או סוככים, קיימת אפשרות נוספת – מפרשי צל. מפרשי צל מורכבים ממפרשי בד גדולים המותקנים על עמודי עיגון. אפשר להתקין את המפרשים בצורות מקוריות, וליצור מראה אסתטי מיוחד עם משחקים של אור וצל. המפרשים דורשים מעט מאד תחזוקה, והם עמידים בכל עונות השנה. כמו כן, מפרשי צל מספקים הגנה מפני השמש וקרני UV. היתרון הגדול ביותר של מפרשי צל הוא במחיר הנוח.

מפרשי צל – יתרונות: מפרשי צל מכסים שטחים גדולים, במחיר זול.

מפרשי צל – חסרונות: פחות עמידות לרוחות.

 

הצללה למרפסת מחיר שמתאים לכל כיס

אז הגעתם להחלטה ואתם מעוניינים לשדרג את המרפסת שלכם. השאלה המתבקשת היא – כמה עולה פתרון הצללה למרפסת? התשובה לכך מורכבת מהפתרון בו תבחרו. פתרון הצללה שמתאים לכל כיס הוא רשת צל. סוכך זרועות וסוכך מרקיזה נמצאים בחלק הבינוני של טווח המחירים, ופרגולה וסוכך קבוע לרוב יקרים יותר. גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר תלויים בתוספות שתבחרו להתקין – מנוע חשמלי לסוכך, חיישן רוח או מנוף להעלאת הציוד – כל אלה מייקרים את המחיר הסופי. באתר פרגולות ישראל תמצאו מגוון פתרונות הצללה למרפסת במחירים משתלמים שיחסכו לכם אלפי שקלים!

 

שאלות ותשובות

icon

בכל הקשור להצללת המרפסת, האפשרויות הן רבות. תוכלו לבחור בין סוכך קבוע, סוכך חשמלי, פרגולה מעץ או אלומיניום, סוכך זרועות מתקפל, מרקיזה או רשת צל.

icon

לפני הכל נסו להבין מהי המטרה שאתם מבקשים להשיג. האם תרצו הגנה מהשמש בלבד, או גם מגשם ורוחות? נסו להבין מהו התקציב שעומד לרשותכם, ומה גודל השטח שצריך לכסות.

icon

סוכך זרועות נפגם כשיש רוחות חזקות. לכן חשוב לסגור את הסוכך לפני שהרוח מתחילה, או להתקין חיישן רוחות אוטומטי.

icon

בהתאם לחוק הפרגולות מספר 101, ניתן להקים פרגולה ללא היתר בנייה במידה והיא עשויה מחומרים קלים כמו אלומיניום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button