להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בתל אביב

צרו איתנו קשר

פרגולות בתל אביב מטובי המומחים, במחיר הנמוך ביותר

פרגולות הן פיתרון הקירוי וההצללה המוצלח ביותר בישראל. מעבר להיותן מגנות חום, קור וגשמים במקומות פתוחים כמו הגינה או המרפסת, פרגולות בתל אביב הפכו לטרנד של ממש בעולם העיצוב, שנועד לקשר בין חלל הפנים לחוץ ולספק עוד מקום לאירוח ולמנוחה איכותיים, כאשר דרוש לבני הבית גיוון.

פרגולות ישראל שמחים להציע לכם בניית פרגולות בתל אביב מתוך 20 שנות ניסיון ומומחיות! לאורך השנים רכשנו מגוון רחב של מיומנויות וכיום אנו לא רק בונים פרגולות מדהימות ומרשימות, אלא גם מספקים את ההכוונה המושלמת בנוגע להתאמת הפרגולה, הצורה, החומר, הצבע והמענה המושלם לצרכיו האישיים של כל לקוח. העבודה מטעמנו איכותית וברמת הגימור הגבוהה ביותר, כך שתקבלו מוצר חזק, עמיד ובטיחותי שישרת אתכם למשך שנים רבות.

בניית פרגולה בתל אביב החל מ-450 ש"ח למ"ר
√ התקנת פרגולה בכל גודל במרפסת, בחצר, בגינה, בחניה ועוד
√ מעצבים את הפרגולה על פי הצרכים, הרצונות והתקציב שלכם!
√ בניית פרגולות מעץ, אלומיניום, ברזל + פרגולות חשמליות ותלויות כולל הכל!
√ 20 שנות ניסיון בבניית פרגולות מכל הסוגים

להזמנות חייגו כעת: 055-9380-187

פרגולות בתל אביב בזול

עץ או אלומיניום? שאלת השאלות של הענף

אם אתם בעיצומי החיפושים אחר דגמי פרגולה מרשימים שיעניקו לכם רעיונות והשראה, בטח נתקלתם לא מעט בשאלת פרגולות העץ מול פרגולות האלומיניום. למרות שקיימים מספר חומרי בנייה אפשריים, עץ ואלומיניום נחשבים לשניים המוצלחים ביותר: הם עמידים וחזקים למשך שנים ובעלי מראה ממגנט ומרהיב.

 

פרגולות עץ בתל אביב – המבחר העצום

מרפסות וחצרות בעלות פרגולות עץ בתל אביב מתאפיינות במראה כפרי, טבעי וחמים ויכולות להיבנות ממספר סוגי עצים או לשלב ביניהם, כשלכל סוג עץ יתרונות בלעדיים. העץ דורש תחזוקה שוטפת בשל נטייתו הטבעית להישחק וחשוב לחדש את שכבת ההגנה והצבע אחת לחצי שנה, לחזק את הקורות ולבצע איטום אחת לעונה.

ניתן לבחור בפרגולה מעץ טיק העמידה בפני הלחות הגבוהה בעיר בקיץ, להקים פרגולה מעץ גושני המקנה מראה מרשים וייחודי, מעץ איפאה בעל המראה הטרופי, עץ סקויה השומר על צבעו הטבעי למשך שנים, עץ אורן שיכול לאפשר עיצובים ועיבודים מיוחדים, עץ אלון הגמיש ודוחה המזיקים, עץ אשוח העמיד ועוד מספר סוגי עצים שמתאימים לחיפוי והגימור הסופיים דוגמת במבוק וארז.

 

פרגולות אלומיניום בתל אביב – יתרונות וחסרונות

מרפסות וחצרות בעלות פרגולות אלומיניום בתל אביב נחשבות לסיפור הצלחה אדיר המשלב בין יוקרה וטכנולוגיה. פרגולת האלומיניום קלה ביותר גם ביחס למשקל החומר וגם ביחס לאופי ההתקנה שלה. היא מבודדת ואטומה מתנאי מזג האוויר, לא מחלידה, עמידה לחלוטין ללא דרישות תחזוקה ובעלת מראה נקי ואלגנטי.

בנוסף, לא מעט אנשים מזמינים פרגולת אלומיניום חשמלית עם מנגנון מיוחד לפתיחה וסגירת הגג, כך שאפשר לשלוט בזרימת האוויר ובכמות הצל והאור. יתרה מזאת, בשל משקלה הקל, היא תוכל לתפקד גם כפרגולה תלויה ללא קורות תמיכה הניצבת לאורך קיר חיצוני ואפילו להתקבל כפרגולת דמוי עץ כאשר קיימת חשיבות לשמור על משקל נמוך (למשל במרפסת בקומה גבוהה) אך ישנו רצון לפרגולה במראה הטבעי והאותנטי. כמו כן, אפשר להפוך כל פרגולה חשמלית בתל אביב למוצר ביתי מרשים ומותאם אישית למידות החוץ הקיימות, לצבע והצורה על פי הטעם של כל לקוח.

 

התקנת פרגולות בתל אביב לשימוש עירוני, ציבורי ומסחרי

לא רק בתים פרטיים ודירות בבניינים התל אביביים זוכים להתקשט בפרגולות חגיגיות ושיטת הבנייה, המראה והעיצוב האישי יתאימו גם לחנויות מסחריות, למקומות ציבוריים, למתחמים גדולים ועוד. ניתן להזמין מתקין פרגולות בתל אביב גם להתקנת פרגולה חשמלית עבור חניון משותף למספר רכבים, לגן הילדים שזקוק לפינה מוצלת, לחנות הירקות שמוציאה החוצה ממרכולתה הטרייה ואפילו לבריכת השחייה העירונית שתוכל להפוך את החלק הרדוד לבטיחותי ומוגן יותר מפני קרינת השמש. לכל צורך, שימוש ודרישה – פרגולות ישראל שמחים להגיש מוצר שימושי, עמיד ומעוצב שישרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button