להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בבני ברק

צרו איתנו קשר

פרגולות בבני ברק בהתאמה אישית ובמחיר מיוחד

התאמה אישית מאפשרת לבחור פרגולה לפי העדפה עיצובית, תקציב וסוג המבנה או המיקום (מרפסת, חצר, גג וכן הלאה). הפרגולה היא פתרון ההצללה הנפוץ בישראל וכדאי לבחור אותה נכון על מנת להגן על חלל החוץ והרהיטים מפני נזקי השמש. כמו כן, פרגולות בבני ברק יכולות להשביח את ערך הנכס וניתן לבנות אותן בהתאמה אישית לפי מידה.

מבחינת היתר, תושבי בני ברק צריכים לבדוק מה הקריטריונים שמופיעים בחוק התכנון והבנייה ומהם התנאים של הרשות המקומית בכל שכונת מגורים. לרוב קיימת סתירה בהנחיות, אז חשוב לברר את זה מראש ולהתייעץ עם מתקין פרגולות שמכיר את העיר.

באופן כללי, החדשות הטובות הן שקל יותר לבנות פרגולה בבית פרטי מאשר במרפסת. מצד שני, בבני ברק יש הרבה יותר בנייני מגורים משותפים, ולכן חשוב לדעת גם איך בונים בהן פרגולות איכותיות, חזקות ועמידות מעץ או מאלומיניום. רוצים לבנות פרגולה מרשימה בעיצוב מיוחד? כל מה שנדרש מכם זה לפנות לחברת פרגולות ישראל כבר עכשיו!

 

בניית פרגולה בבני ברק מ-450 ש"ח למ"ר
√ התקנת פרגולה בכל גודל בגינה, בחצר, במרפסת ועוד
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
√ משתמשים בחומרים באיכות הגבוהה ביותר
√ בניית פרגולות מעץ, אלומיניום, ברזל כולל הכל
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות חייגו כעת:
055-9380-187

פרגולות בבני ברק

פרגולות עץ בבני ברק וההבדלים ביניהן

לכל סוג עץ יש תכונות אחרות מבחינת צבע, עמידות ורמת התחזוקה הנדרשת. הנה למשל כמה סוגי עץ שבהם אפשר להשתמש כדי לבנות פרגולות בערים גדולות וצפופות:

סוג העץ תכונות בולטות טווח מחירים
איפאה משמש כחומר גלם חזק ונראה מרשים ואלגנטי גם מרחוק. מגיע מארצות טרופיות ומתאים במיוחד לאזור מישור החוף כי הוא עמיד גם בפני שמש וגם בפני לחות ומלחים. אמין במרפסות וחצרות ועמיד מאוד פיזית. מגיע בגוון חום כהה ונחשב לאיכותי ביותר לבניית כל סוגי הפרגולות 500-1,000 ש"ח למ"ר
ארז דומה לסקויה מבחינת גוון העץ הטבעי, אך נחשב עמיד יותר בפני תנאי מזג אוויר קשים. מומלץ לפרגולות בבנייני מגורים שחשופות לשמש ולגשם. הצבע שלו דוהה לאורך הזמן, אבל צבע חדש נצמד אליו מעולה ולכן אפשר לחדש אותו בקלות 550-900 ש"ח למ"ר
אורן חומר הגלם הטבעי הפופולארי ביותר לבניית כל סוגי הפרגולות בישראל. נוח לעבד אותו ולהתאים אותו אישית למידות או לדרישות מיוחדות, זול וניתן לחיטוי 550-850 ש"ח למ"ר
גושני משמש לבניית פרגולה מעץ תלת שכבתי. כבד, דחוס, חזק ואמין, אבל מתאים יותר לגינה של בית פרטי מאשר לגג או מרפסת. עמיד בפני פגיעות פיזיות, גשמים וקרני השמש ומגיע בגוון ייחודי 500-850 ש"ח למ"ר

 

מה היתרונות והחסרונות של התקנת פרגולות אלומיניום בבני ברק?

חומר גלם נוסף שבו אפשר להשתמש על מנת לבנות פרגולות בהתאמה אישית הוא כמובן האלומיניום. למרות שהוא נחשב יקר יחסית, דווקא קל לעבוד איתו והוא בטוח נוח יותר לתחזוקה. הנה לדוגמא כמה הבדלים מבחינת תחזוקה של פרגולות כאלה לעומת פרגולות עץ:

√ את העץ צריך לחטא ואת האלומיניום לא

√ האלומיניום לא דוהה עם השנים והוא פחות רגיש מהעץ לשינויי טמפרטורה

√ אפשר להקים פרגולה מתכוונת, מתקפלת ועוד – בעוד עם פרגולות עץ אי אפשר

√ המשקל שלו נמוך יותר מרוב סוגי העץ ולכן הוא מומלץ למרפסת ובונים אותו ללא עמודי תמיכה

החיסרון של אלומיניום עלול להיות נזקים שמשפיעים על הצורה המקורית ומכפיפים אותו. במקרים כאלה, צריך לוודא שיוצרים קשר עם מתקין פרגולות בבני ברק שיש לו מספיק שנות ניסיון ולכן הוא יכול להחליף רק את הקורות שנפגעו.

 

בניית פרגולות בבני ברק עם מנגנון חשמלי

אחת הסיבות להשתמש באלומיניום היא כאמור על מנת להתאים אותה אישית לדרישות מיוחדות. הדרישה העיקרית היא פרגולה חשמלית בבני ברק שתלויה או עומדת ובעלת קירוי עליון, בה גם מסכי הסגירה מסביב ניתנים לפתיחה או סגירה על ידי הפעלה מרחוק (מתג או שלט).

היתרון של פרגולה חשמלית בא לידי ביטוי בשליטה מלאה בכמות השמש והתאורה הטבעית שחודרת פנימה. בנוסף, אפשר להשתמש באלומיניום כדי לבנות פרגולה נאספת שמעליה יריעת PVC מתוחה. כאן הקורות חשמליות ואפשר לבחור האם לפתוח אותן בצד אחד כדי לחשוף לגמרי את הגינה לשמש, או למתוח אותן ולהשיג קירוי מלא.

המחיר של פרגולה חשמלית עומד על 1,300-1,700 ש"ח למ"ר בממוצע. ככל שהפרגולה גדולה יותר כך המחיר למ"ר יורד, לכן חשוב לוודא שהעלות כוללת התקנה. בנוסף, יש לבדוק האם התמחור מבוצע עם או בלי רגלי הפרגולה במידה והיא עומדת ולא תלויה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button