להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולה נגד גשם

צרו איתנו קשר

פרגולה נגד גשם – פתרון פרקטי ואסתטי של פרגולות ישראל

פרגולה היא פתרון פרקטי להפליא נגד שמש, ובזכותה אפשר לשבת במרפסת או בחצר בנחת גם בימים החמים ביותר שהולכים ומתרבים משנה לשנה. כשיש מרפסת או חצר, יש באופן טבעי רצון ליהנות מהמרחב החיצוני גם בחורף – ולכן גם פרגולה נגד גשם היא אופציה פופולרית.

 

פרגולות שמגנות מפני הגשם במחיר נוח לכל כיס
התאמת גודל וסגנון הפרגולה בדיוק לצרכים שלכם
בניית פרגולות למרפסת וגינה נגד גשם
בניית פרגולות למזג האוויר גשום מחומרים איכותיים
התקנת פרגולות בפריסה ארצית

להזמנות וייעוץ בחינם חייגו לטלפון:
055-9380-187

פרגולה נגד גשם

האפשרויות השונות של פרגולות נגד גשם

כשהמטרה היא רק הצללה, אין צורך כמובן בחיפוי של הקירות וגם הגג יהיה מכוסה באופן חלקי בלבד. לעומת זאת, כשהמטרה היא פרגולות נגד גשם יש צורך בכיסוי מלא של הגג וגם בקירוי על מנת למנוע חדירת גשמים מהצדדים (מצב שכיח מאוד ובפרט כשיש רוח חזקה).

החומרים שבאמצעותם ניתן לספק את ההגנה הנדרשת מפני הגשם הם:

√ פוליגל: סוג של פלסטיק שמתאפיין במחיר נמוך מאוד אבל הוא גם נחשב לפחות עמיד

√ רעפי שינגלס: לגג של הפרגולה

√ סנטף: לוח פוליקרבונט בעל צורה גלית, חומר בעל עמידות מרשימה אבל בימים גשומים מאוד הוא עלול לייצר רמת רעש גבוהה

√ אלומיניום.

 

התקנת פרגולה למרפסת נגד גשם – רק עם המומחים בתחום

כדי להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהפרגולה במשך שנים רבות, רצוי להפקיד את ההתקנה שלה בידיים מקצועיות ומנוסות. במיוחד חשוב לעשות זאת כשמוסיפים פרגולה נגד גשם במרפסת – מצד אחד הפרגולה חייבת להיות מסיבית ויציבה כדי לעמוד בפני פגעי מזג האוויר (ובפרט בעידן שבו יש יותר ויותר סערות), ומצד שני המתקן לא יכול להיות כבד מדי כדי לא ליצור עומס יתר על המרפסת.

חברת פרגולות ישראל צברה ניסיון רב גם בייצור פרגולות מכל הסוגים כולל אלה החסינות לגשם, וגם בהתקנתן בכל מקום, לרבות מצבים שבהם ישנם אילוצים הנדסיים שונים.

 

פרגולה נגד גשם – תשומת לב גם לפן האסתטי

כמעט כל פריט נבחן בימינו גם על סמך המראה שלו ולא רק בהיבט הפונקציונלי. גם פרגולה נגד גשם חייבת כמובן להיות אסתטית – כדי שהישיבה במרפסת, על הגג או בחצר תהיה נעימה באמת. אצלנו תמצאו מגוון רחב מאוד של דגמים עמידים ויפים, כך שלא תצטרכו להתפשר על הסגנון ועל העיצוב. למעשה ניתן להגיע להתאמה מדויקת של הפרגולה לסביבתה, וליהנות מהרמוניה מרשימה. גם רמת הגימור של חומרי הגלם עצמם תורמת למראה האסתטי.

 

גג פרגולה נגד גשם – כולל אפשרות לפתיחה באמצעות מנגנון חשמלי

הטכנולוגיות המתקדמות הגיעו גם לתחום הפרגולות. כשבונים פרגולה נגד גשם ניתן לבחור בדגם בעל פתיחה חשמלית. אופציה אחת היא פרגולה חשמלית אטומה לחלוטין למים ובעלת גג מ-PVC. הפרגולה הזו יכולה להיות סגורה (מן הסתם בימים הגשומים) וגם פתוחה (בכל פעם שרוצים לשבת תחת כיפץ השמיים באמת). ישנה גם אופציה לפרגולת אלומיניום נאספת, כלומר כזו שהתריסים שלה נאספים לצד אחד, באמצעות מנגנון חשמלי ייעודי, כך שמובטחת שליטה מקסימלית על מידת הפתיחה והסגירה. היתרונות העיקריים של פרגולות אלה הם הגמישות המלאה ונוחות המעבר בין המצבים השונים.

 

היתרונות של פרגולה אלומיניום נגד גשם

אלומיניום הוא חומר גלם אידיאלי למגוון רחב של מטרות, וגם כשרוצים פרגולה חסינה למים כדאי להשתמש במתכת זו. יתרון אחד של פרגולות מאלומיניום נגד גשם הוא המשקל הקל שלה ולמרות זאת החוסן הרב – בגלל שהאלומיניום מתאפיין בשתי תכונות אלה. יתרון משמעותי שני של פרגולה מאלומיניום הוא העמידות לרטיבות בזכות שכבת האלומינה שמספקת הגנה חזקה לאלומיניום. היתרון השלישי הוא נוחות העיבוד של חומר הגלם, וכתוצאה מכך גם המחיר הנוח של הפרגולה, ובוודאי ביחס לתועלת שהיא מספקת.

 

אתם שואלים – אנחנו עונים

icon

בהחלט. המנגנון מותקן כך שהוא מוגן לחלוטין מפני מים.

icon

יש שתי דרכים: שיפוע מתאים (בדרך כלל בין 6% ל-8%) והוספת פרופיל ניקוז מים שמוביל אותם אל מרזב חיצוני.

icon

מאז רפורמת הפרגולות, היתר בנייה נדרש רק כשהיא מכסה יותר מ-20% משטח החצר או יותר מ-50 מ"ר. כשהפרגולה מוקמת על הגג, מגבלת השטח היא שליש.

icon

המחיר הוא החל מ-350 ש"ח למטר. המחיר משתנה בהתאם למאפיינים השונים של כל פרגולה, כולל הקירוי.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button