להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

חידוש דק איפאה

צרו איתנו קשר

חידוש דק איפאה – מחזירים את הדק לחיים

איך מחדשים דק מעץ איפאה, למה בכלל צריך לחדש איפאה אם מדובר בעץ שלא סופג נזקים וכמה עולה חידוש דק איפאה? כל התשובות נמצאות כאן לפניכם.

עץ איפאה נחשב לחומר גלם מושלם לבניית דק. לא רק שהוא עמיד בפני נזקי הזמן ותנאי מזג האוויר, אלא שהוא גם כמעט ואינו דורש תחזוקה, שכן הוא לא מראה סימני נזק. אפילו תחת השמש הקופחת של ישראל, העץ הזה לא סובל משום נזקים. זה מסביר למה מחירו כה גבוה, אך עלות התקנה של דק שכזה מתקזזת לאורך הזמן עם הצורך המינימלי בתחזוקה על ידי שימון בלבד. אצלנו בחברת פרגולות ישראל תוכלו להזמין חידוש דק עץ איפאה במחיר משתלם ולכל אזור בארץ, כשאנחנו עובדים בפריסה ארצית רחבה. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו מאיתנו הצעת מחיר משתלמת ללא התחייבות.

√ הזמינו חידוש דק מעץ איפאה – מחיר מבצע
√ מחדשים דקים מעץ איפאה קומרו וטבקו
√ חידוש כולל הכל: תיקונים, צביעה ושימון לדקים
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר!

להזמנות ובירורים חייגו לטלפון:
055-9380-187

חידוש דקים מעץ איפאה בפריסה ארצית

 

איך מחדשים דק איפאה?

כשמדברים על דק איפאה חידוש ותחזוקה אינם דורשים הרבה עבודה, וזאת מכיוון שתהליך הייצור של הדק הופך אותו לקשיח יותר מאשר סוגי דק אחרים. על כן לרוב לא יהיה צורך לשייף או ללטש את הדק, והוא פשוט יצריך שימון או צביעה – לצורך זה ניתן להזמין חברת פרגולות ישראל שמחדשת דקים כבר למעלה מ-20 שנה! יש עם זאת סוגים שונים של דק איפאה – קומרו וטבקו –כשכל אחד מהם מצריך עבודת תחזוקה אחרת.

סוג דק איפאה מאפייני הדק אופן התחזוקה
דק איפאה קומרו (שמפיין) בעל גוון חום-אדמדם יחסית בהיר. זה סוג הדק הזול מבין השניים, כשלעיתים הוא עובר תהליך של ייבוש בתנור ייעודי, מה שהופך אותו לקשיח יותר. מצריך שימון אחת למספר שנים, מכיוון שהוא מכיל שמנים טבעיים ששומרים על המראה שלו לאורך זמן.
דק איפאה טבקו בעל גוון חום-אדמדם עד חום כהה. הוא היקר מבין השניים, ואליו בדרך כלל מתייחסים כשקוראים לעץ "איפאה". שימון דק איפאה מסוג טבקו ייעשה אחת לשנה, במיוחד אם הדק נמצא תחת אור שמש ישירה לאורך כל שעות היממה,. לעיתים יהיה צורך גם בצביעה.

 

כמובן שלפני שעושים שימון דק איפאה חדש, אין צורך לנקות אותו וניתן פשוט להתחיל לחדש דקים. אך במקרה שמדובר בדק ישן הניקוי יהיה חלק מתהליך החידוש. אנחנו משתמשים לרוב במלח נתרן עם מים ואקונומיקה, כשכמות האקונומיקה תלויה בסוג הכתמים שמופיעים על הדק. אם אין כתמי חלודה או עובש על הדק, אפשר שלא להשתמש באקונומיקה כלל או להפחית את הכמות שלה בתערובת. נותנים לחומר הניקוי להתייבש, משמנים וזה הכל.

 

למה לחדש דק איפאה?

אין צורך לבצע ליטוש וחידוש דק איפאה באופן קבוע, מכיוון שמדובר בעץ עמיד למדי שלא נוטה להישבר ולהיסדק. אם כך – למה בכלל צריך לחדש אותו? האמת היא שאתם ממש לא חייבים לחדש את הדק שלכם, זאת כל עוד לא מפריע לכם הצבע הדהוי של העץ.

מכיוון שמשתמשים בעץ איפאה לדקים שמצויים תחת שמש לאורך כל שעות היום, הצבע שלהם נוטה לדהות מהר מאוד, כשתוך שנה העץ יהפוך לאפרפר ואזורים מסוימים בו יאבדו את צבעם. אם אתם מעוניינים להחזיר לדק את המראה הרענן שלו, חדשו אותו, אך אם לא, אפשר לוותר על כך.

 

חידוש דק איפאה מחיר מומלץ

מכיוון שדק האיפאה לא מצריך הרבה עבודה ולא דורש תיקונים נרחבים, החידוש שלו יהיה זול מאוד ביחס לחידוש של דקים אחרים וכן מחירים לכל שירות דרכנו יפתיע אתכם רק לטובה! דרכנו תשלמו על חידוש דק איפאה מחיר שנע בין 35-40 ₪ למ"ר. אם בכל זאת נדרשים תיקונים כאלה ואחרים, המחיר יהיה גבוה מעט יותר, אך יילקח לפי התיקון הנדרש ולא לפי מ"ר, שכן בדרך כלל זה יהיה תיקון נקודתי ולא תיקון שנדרש לכל אורך הדק.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button