להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בראשון לציון

צרו איתנו קשר

פרגולות בראשון לציון ברמת הגימור הגבוהה ביותר

גם אתם חולמים על פרגולה במרפסת או הגינה? מקום מקורה ומוגן שבו תוכלו להתרווח ולנוח מעומס היום-יום, ללגום את הקפה של הבוקר, לארח וליהנות ממתחם החוץ גם כשגשום וקר… פרגולות ישראל שמחים להגשים לכם חלום ולבנות עבורכם פרגולה מרשימה ומתקדמת, מתוך 20 שנות ניסיון ומומחיות שצברנו בענף! נוכל לבנות למענכם פרגולות בראשון לציון בהתאמה אישית מלאה, תוך שימוש בקשת רחבה של חומרים, צבעים ועיצובים לפי בחירתכם. אנו מתמקדים בעבודה איכותית ללא פשרות ומספקים גם ייעוץ והכוונה בבניית הפרגולה, כך שהמוצר שתקבלו יהיה בטיחותי, עמיד, חזק, מוגן ולא פחות חשוב מכך – מרשים ויפהפה, בדיוק כפי שדמיינתם.

בניית פרגולות בראשון לציון תתאים לכל בית שיש לו סביבה חיצונית שניתן לתחום, אך גם לאזורים ציבוריים, מוסדות עירוניים וכמובן לשימוש מסחרי. אנו עדים בשנים האחרונות להתגברות הביקוש מכיוון גינות השעשועים שזקוקות לפינות מנוחה מוצלות, מבתי הספר שמעוניינים בפרגולה חיצונית שאפשר לשלב בה שיעור מחוץ לארבע קירות ומכיוונם של גורמים מסחריים רבים כמו מוסך, וטרינריה, מכולת שכונתית ועוד, שמעוניינים להפוך את מפתן הכניסה לסוכת המתנה נוחה או למקום נוסף שאפשר להעמיד בו סחורה. פרגולות ישראל יוכלו להתאים פיתרון לכל צורך ולהגיש מוצר פרקטי, עמיד ואיכותי המשרת את הלקוח על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצון לקוחותיו.

בניית פרגולה בראשון לציון החל מ-450 ש"ח למ"ר
√ מתאימים את עיצוב הפרגולות לצרכים, לרצונות ולתקציב שלכם!
√ התקנת פרגולה במרפסת שמש, בגינה, בדירת גן, על גגות ועוד
√ בניית פרגולות מעץ, דמוי עץ, אלומיניום וברזל כולל הכל!
√ 20 שנות ניסיון בבניית פרגולות מכל הסוגים

להזמנות חייגו כעת: 055-9380-187

פרגולות בראשון לציון בזול

מאילו חומרים נבנית הפרגולה?

הפרגולה יכולה להיבנות ממספר חומרי בנייה שונים, כאשר הסוגים הנפוצים ביותר של פרגולות הם פרגולות עץ וגם פרגולות שעשויות מאלומיניום. מדובר בשני חומרי בנייה שלא מספקים רק תוצאה אחידה, מפוארת ויפת מראה, אלא גם מפגינים רמת עמידות יוצאת דופן ביחס לתנאי מזג האוויר המשתנים וניתן לעצב אותם בקלות על פי המראה המבוקש. מתקין פרגולות בראשון לציון יוכל לייעץ לכם בנוגע לחומרי הבנייה ולהתאים אותם לצרכים האישיים, מאפייני המקום ומסגרת התקציב.

 

כל היתרונות בבניית פרגולה מעץ בראשון לציון

העץ מאופיין במראה הטבעי והכפרי, שמשתלב נהדר עם סביבה חיצונית ירוקה וגדולה, אך גם במרפסת קטנה שזקוקה לחזות חמימה ומזמינה. מעבר למראה הנהדר של פרגולות עץ בראשון לציון, הן מאופיינות בחוזק ועמידות גבוהים ומצריכות תחזוקה של אחת לחצי שנה לפחות. העץ מטבעו נוטה לשחיקה, לסדקים, רטיבויות ואפילו מזיקים שונים ולכן חשוב להקפיד על מריחת חומרי הגנה, לחזק את הקורות, לאטום את הקורות ואת הגג ולצבוע את העץ בעת קילוף.

ניתן לבנות פרגולת עץ ממגוון רחב של סוגי עצים, כאשר אפשר לשלב בין הסוגים כדי להרוויח מראה מיוחד ושורה של יתרונות: פרגולה מעץ גושני בעל מראה מרשים וחזק של עץ מאסיבי צפוף, עץ טיק העמיד בפני הלחות האופיינית של העיר בקיץ, עץ אורן שמתאים לעיבודים ועיצובים ייחודיים, עץ סקויה בעל המראה הטבעי המקסים, עץ איפאה בעל המראה הטרופי והקליל, עץ אלון שדוחה מזיקים, עץ אשוח העמיד באופן יוצא דופן ועוד מספר סוגים שיתאימו לשילובים מעניינים כמו עץ ארז ובמבוק.

 

כל היתרונות בבניית פרגולה מאלומיניום בראשון לציון

אלומיניום נחשב לחומר החזק והאיכותי ביותר לבניית פרגולות בעשור הנוכחי. הוא מאפשר ליצור, לתכנן וגם להתקין את הפרגולה באופן פשוט במיוחד ואיננו מצריך כל פעולת תחזוקה, מה שמוזיל את מחירו. פרגולות אלומיניום בראשון לציון ניחנות במראה אלגנטי, מרשים והייטקיסטי, יכולות להתקבל במבחר עצום של גדלים, צורות וצבעים והן מבודדות ואטומות מפני רוח, גשם ושמש, אינן מחלידות ועמידות למשך שנים רבות.

פרגולות האלומיניום מתאימות גם לשדרוגים ולתוספות מיוחדות. פרגולה חשמלית בראשון לציון למשל, תוכל לספק פתיחה וסגירה של הגג בלחיצת כפתור ולווסת את זרימת האוויר והחשיפה לאור והשמש בהתאם לרצון והצורך. בשל משקלו הקל של האלומיניום, אפשר להשתמש בו גם כדי להקים פרגולת דמוי עץ במקומות שבהם קיימת הגבלת עומסים ומשקלים (פרגולה במרפסת של קומה גבוהה בבניין למשל) או להשתמש בתמיכת הקיר החיצוני בלבד (פרגולה "מרחפת"). הכל בהתאם לצורך האישי, השימוש בפרגולה, הטעם והסגנון של כל לקוח.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button