להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בגן יבנה

צרו איתנו קשר

פרגולות בגן יבנה – שילוב של הנאה ואסתטיקה

אחד התוספים היותר משמעותיים שאפשר להצמיד לבית המגורים, לבניין המגורים או לעסק הוא הפרגולה. מדובר בגגון שהמטרה שלו לרוב היא הצללה ומתן אפשרות לדיירי המבנה או לאורחים בו לשהות במקום מוצלל למגוון צרכים. המתקינים המקצועיים של פרגולות ישראל מתמחים בהקמת והתקנת פרגולות מכל הסוגים הקיימים. התקנת פרגולות בגן יבנה טומנת בחובה ערך מוסף גבוה במיוחד. מה זה פרגולה ומי בכלל צריך אותה? מה ההבדל בין פרגולות מעץ לפרגולות מאלומיניום? אילו סוגים של פרגולות עץ קיימים? איפה אפשר להתקין פרגולה מעוצבת בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים? תמצאו את כל התשובות כאן.

בניית פרגולה בגן יבנה החל מ-450 ש"ח למ"ר
√ קבלן פרגולות עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים
√ התחייבות למחירים זולים להתקנת פרגולות
√ בניית פרגולות מעץ, דמוי עץ, אלומיניום וברזל כולל הכל
√ יצרני פרגולות בהתאמה אישית

להזמנות וייעץ בחינם חייגו לטלפון:
055-9380-187

פרגולות בגן יבנה לגינה ולמרפסת


מה זה פרגולה ולמי זה מתאים?

התיאור הקצר והקולע ביותר של המושג פרגולה הוא שהפרגולה היא גגון. בתים פרטיים, בנייני מגורים וכן עסקים שונים או מבנים עסקיים עושים שימוש בפרגולה למטרות פרקטיות ואסתטיות כאחת. בניית פרגולות בגן יבנה נפוצה מאד בקרב בעלי בתים פרטיים ודיירים כמו גם בקרב בעלי עסקים, חנויות או מסעדות. פרגולות שעשויות מעץ מאפשרות לעסקים להגדיל את השטח בו הם מקבלים קהל, דבר שהפך למשמעותי מאד כבר מתחילת שנת 2020 ואילך. בבתים פרטיים ובווילות, פרגולות מותקנות בצמוד למבנה או בגינה ומעניקות לדיירי הבית ולשוהים בו אזור מוצלל באוויר הפתוח למגוון רחב של מטרות כולל גם הצללת אזור ישיבה ליד הבריכה שבחצר.

 

סוגים שונים של פרגולות עץ בגן יבנה

בשנים האחרונות פרגולות מסוגים שונים של עץ הפכו לנפוצות במיוחד. רבים מתקינים אותן בחצר, בגינה או בצמוד לבית המגורים. הסוג הבולט שנמנה עם הנפוצים ביותר הוא פרגולה שעשויה עץ אורן. מדובר בעץ מאסיבי איכותי וכזה שמחזיק מעמד שנים ארוכות. סוג אחר של חומר הוא עץ אורן גושני שהוא מעודן ואיכותי יותר. העץ הזה צומח באירופה, בעיקר בפינלנד, ונחשב למרכיב אידיאלי להקמת פרגולה שיכולה לשרוד לאורך זמן. סוג עץ נוסף שעשוי לשמש ליצירת פרגולות הוא העץ הדו שכבתי או הרב שכבתי. מדובר בחומר אסתטי מאוד אשר מעבר לפרקטיקה, הופך את הפרגולה לתוספת עיצובית משמעותית מאד.

 

למה פרגולות אלומיניום בגן יבנה דרכנו?

חוץ מהסוגים השונים של עץ, משמש האלומיניום כחומר שחלק משמעותי מהפרגולות עשויות ממנו. פרגולות אלומיניום בגן יבנה הן בעלות משקל קל, אבל מצד שני חוזק מפתיע של החומר. האלומיניום עצמו הוא חומר איכותי, שמשמש מזה כמה וכמה שנים מרכיב עיקרי לבניית פרגולות וכן מחסומים למיניהם. התקנת פרגולה חשמלית בגן יבנה אשר עשויה מאלומיניום מעניקה חיים חדשים למבנה והופכת את השהייה בו לנעימה ביותר. האלומיניום הוא חומר שהמשקל הסגולי שלו נמוך מאוד מצד אחד ומצד שני קל לעצב אותו ולהתאים אותו למטרה הנדרשת. בדרך ככלל, קל להצמיד לפרגולות הללו מנוע שיעלה או יוריד אותן בהתאם לצורך.

 

התקנת פרגולות בגן יבנה במחירים אטרקטיביים

התקנה של פרגולה לבית או לעסק צריכה להתבצע בהתאמה מיטבית של הפרגולה לצרכים ולדרישות של בעלי הבית או העסק. מתקין פרגולות בגן יבנה מבצע את המדידות והבדיקות האפשריות ומתקין פרגולה מעוצבת בהתאמה אישית שתספק את כל הדרישות והצרכים של בעלי הבית. חשוב שההתקנה של הפרגולה תתבצע בצורה מקצועית. הדבר נכון תמיד, ונכון אפילו יותר אם וכאשר מדובר בהקמת פרגולה שיש לה מנוע. אם יש לכם צורך או רצון להתקין פרגולה בבית או בעסק, זה בהחלט המקום הנכון בשבילכם. כדאי ליצור קשר איתנו והמומחים של פרגולות ישראל יחזרו אליכם בהקדם. אנו נסייע לכם בבחירת הפרגולה ובהתאמה שלה להעדפות של הקונים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button