להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

חידוש דק במבוק

צרו איתנו קשר

חידוש דק במבוק – שירות בפריסה ארצית ובמחיר משתלם

איך מחדשים דק שעשוי מעץ במבוק, עם מה מלטשים דק במבוק, איך מומלץ לנקות דק במבוק וכמה עולה חידוש דק במבוק כולל ליטוש, ניקיון ושימון? כל התשובות לשאלות האלה נמצאות כאן לפניכם.

במבוק הוא סוג עץ חזק מאוד שמושלם לכל סוג של בנייה, כולל הקמת דק בגינה או לצד בריכה. דקים מבמבוק מעניקים לחצר מראה טבעי שקשה להשתוות לו אפילו עם עצים אחרים, אך הבעיה היא שהם עלולים לצבור הרבה לכלוך לאורך הזמן, וצבעם עלול לדהות, להאפיר ולהפוך להרבה פחות מרשים. חידוש דק עץ במבוק פותר את הבעיה הזו ומעניק לעץ חיים חדשים, ובזה אנחנו – חברת פרוגולות ישראל – בהחלט יכולים לעזור לכם. אנחנו מספקים שירותי תחזוקה וחידוש לדקים בפריסה ארצית רחבה, ותוכלו לקבל מאיתנו כבר עכשיו הצעת מחיר בטלפון לחידוש דק הבמבוק שלכם – ללא התחייבות!

 

חידוש דק מעץ במבוק מחיר ללא תחרות
√ חידוש דקים כולל הכל: ליטוש, ניקוי, שימון וצביעה
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר

להזמנות ובירורים חייגו לטלפון:
055-9380-187

חידוש דק עץ במבוק

 

איך מחדשים דק במבוק?

כמו לוחות מעץ גושני, גם לוחות במבוק חשופים לנזקי מזג אוויר, ולפיכך חובה להגן עליהם מפניהם. את זה עושים על ידי שימון דק עץ במבוק, שמטרתו היא בראש ובראשונה להגן על העץ מפני התייבשות וסדקים ולמנוע ריקבון. על הדרך זה גם מעניק לדק מראה מרשים יותר, שמחזיר לו את הצבע הטבעי שהיה לו עוד כשרק הקימו אותו.

ישנם חומרים שמיועדים באופן פרטני לסוג עץ זה וצריך לדעת כיצד לבחור אותם, וכאן יכולה מאוד לעזור לכם חברה מקצועית כמו חברת פרגולות ישראל שעוסקת בתחזוקת וחידוש עצים. לדוגמה, השמן חייב להיות שקוף וללא צבע. חשוב מאוד לציין שלאחר מריחת שמן על הבמבוק, אין לנקות אותו למשך 48 שעות, ויש למנוע ממנו כל אפשרות של רטיבות – אפילו ממי גשמים. לכן מומלץ לבצע את התחזוקה עם שימון בחודשי הקיץ ורק אחרי שהבמבוק כבר עבר ליטוש וניקיון.

 

איך מלטשים דק במבוק?

אם הדק ספג נזקים לאורך השנים ולא דאגתם לתחזק אותו כהלכה, ייתכן שיידרש ליטוש וחידוש דק במבוק. מדובר במקרים נדירים מאוד, מכיוון שבמבוק הוא חומר חזק שלא נוטה להיסדק, אך זה בהחלט יכול לקרות. כל עוד תדאגו לתחזק את דק הבמבוק שלכם אחת לשנה ותשמרו עליו כמו שצריך, אין סיבה שתגיעו למצב שכזה. את הדק אנחנו מלטשים עם דיסק סיליקון קרביד.

 

איך מנקים דק במבוק?

עבור דק במבוק חידוש ותחזוקה עם שמן וליטוש הם רק חלק אחד מהמשוואה, וצריך גם לוודא שהעץ נשאר נקי לאורך השנה ובין פעולות התחזוקה. לכלוך כמו אבק ניתן לנקות בעזרת מטאטא רגיל, אולם כדאי גם לשטוף את הדק עם מים חמימים וחומר ניקוי עדין כדי להסיר ממנו כתמים ולכלוך דביק. חשוב מאוד שלא תשפשפו את הדק עם מברשת קשיחה מדי על מנת שלא לפגוע בבמבוק.

 

חידוש דק במבוק מחיר מומלץ

דרכנו תוכלו לקבל הצעה זולה מאוד לחידוש דקים מכל הסוגים כולל במבוק – 35-40 ₪ למ"ר. המחיר הזה תקף למקרה שבו נדרש ניקוי ושימון בלבד. אם צריך ללטש את הדק, ייתכן שנגבה על חידוש דק במבוק מחיר גבוה יותר, בהתאם למצבו של העץ. תוכלו לצלם לנו את הדק שלכם והנזקים שקיימים עליו כדי שנוכל לספק לכם הצעת מחיר טלפונית מדויקת יותר, או שתזמינו אותנו אליכם לבדיקת מצבו של הדק על המקום.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button