להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

חידוש דק סינטטי

צרו איתנו קשר

חידוש דק סינטטי – מרעננים את הדק במחיר זול ומשתלם

מה ההבדל בין התחזוקה שדורש דק סינטטי לעומת התחזוקה שמתאימה לדק מעץ רגיל, איך מדשים דקים סינטטיים, באיזה חומר משתמשים כדי לנקות אותם וכמה עולה חידוש דק סינטטי? גלו כבר עכשיו את כל התשובות.

שלא כמו דקים אחרים מעץ, דקים סינטטיים אינם נוטים להיפגע באותה תדירות, והם גם אינם פגיעים למזיקים כמו טרמיטים או בעיות כמו ריקבון, שלא משאירים סיכוי לעץ רגיל. בעוד שעץ רגיל נוטה לסבול משבבים, הסיבים של הדק הסינטטי מצופים בפלסטיק, ולכן הם לא נשברים ולא בולטים החוצה. אף על פי כן, גם הדק הסינטטי דורש תחזוקה אחת לזמן מה, והטריק הוא למצוא את איש המקצוע שיעשה זאת במחיר זול שתואם לכמות העבודה הנדרשת. כאן בחברת פרוגולות ישראל נתאים לכם את עלות העבודה לדק שלכם, ולעולם לא תצטרכו לשלם יותר ממה שאתם באמת חייבים. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר לחידוש הדק הסינטטי שלכם.

√ הזמינו חידוש דק סינטטי – מחיר מבצע
√ ניקוי דקים סינטטיים עם חומרים מחומצנים
√ חידוש דקים כולל טיפול בשריטות
√ מתמחים בתחום כבר 20 שנים!
√ ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר!

להזמנות ובירורים חייגו לטלפון:
055-9380-187

חידוש דק סינטטי כולל טיפול בשריטות


ההבדל בתחזוקה בין דק סינטטי לדק עץ

דקים שעשויים מעצים רגילים מצריכים הרבה תחזוקה, שמתחילה כבר לאחר הקמת הדק. יש למרוח עליהם שמן, לכה, סילר וכדומה, כשהמטרה של החומרים האלה היא לשמור על המראה של העץ, לצמצם את הנזקים שנוצרים לו לאורך הזמן ולמנוע חדירת לחות לתוכו. בניגוד אליהם, דק סינטטי יכול להיות חסין מפני חדירת לחות גם ללא יישום חומרים שמיועדים לכך, וכל מה שצריך לעשות זה רק לצבוע אותו אחת לזמן מה כדי לחדש את הצבע שלו. במקרים בודדים, בהם השתמשתם בעץ סינטטי זול, יידרש שימון דק עץ סינטטי או מריחת סילר שיגן עליו מפני לחות.

עם הזמן צריך גם ללטש את דקים רגילים, אך בניגוד לכך, ליטוש וחידוש דק סינטטי בדרך כלל לא מגיעים יחדיו. הסיבה לכך היא שהדק הסינטטי לא נוטה להתפרק ולהיפצע, כשאפשר ללכת עליו יחפים ללא שום חשש מפני "קוצים". אם למשל יש שריטות על הדק, ניתן לתקן אותן בעזרת חום או למלא אותן בחור מילוי אפוקסי. רק במקרים נדירים יהיה צריך להחליף חלקים בדק.

 

כל כמה זמן צריך לחדש דק סינטטי?

בדרך כלל אפשר לתת לדק מרווח של שנתיים בין טיפולי תחזוקה. עם זאת הזמן המדויק לחידוש דקים תלוי בסוג העץ הסינטטי שבו השתמשו להקמת הדק שלכם, הדרך שבה בנו את הדק, כמות האנשים שעוברת אליו מדי יום והמיקום שלו תחת השמש. למעשה, אם יש לכם דק סינטטי חידוש ותחזוקה מקצועיים אפילו לא יידרשו לכם כל עוד תדאגו לנקות את הדק באופן קבוע.

 

איך לנקות דק סינטטי?

אז איך מנקים את הדק כמו שצריך כדי שניתן יהיה להימנע מהזמנת חידוש דק עץ סינטטי כל שנתיים? הדק הסינטטי הוא נקבובי, ולכן נדרש לו חומר ניקוי מחומצן שיוכל להגיע לתוכו ולא רק לנקות את פני השטח שלו. יש לוודא שחומר הניקוי שמשתמשים בו מורכב מסודיום פרקרבונט ולא סודיום היפוכלוריט (נתרן תת-כלורי) שעלול לפגוע בציפוי של הדק. בנוסף, אין לשטוף את הדק עם לחץ מים גבוה, במיוחד לא במרחק קטן ממנו, מכיוון שהעץ הסינטטי נחשב לחומר רך שעלול להיפגע מכך.

 

חידוש דק סינטטי מחיר מומלץ

אז כמה עולה לנקות, לצבוע ולאטום דק סינטטי? אצלנו, בחברת פרגולות ישראל, לא הרבה כלל, כשהמחיר נע בין 35-40 ₪ למ"ר, בהתאם לכמות העבודה הנדרשת. רוצים לקבל על חידוש דק סינטטי מחיר מדויק? שלחו לנו תמונה של הדק שלכם או הזמינו אותנו לבחון אותו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר – ללא התחייבות!

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button