להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות רעפים

צרו איתנו קשר

פרגולה עם רעפים והגנה מושלמת מגשם ושמש

בניית פרגולה מכוונת בדרך כלל לספק פתרונות הצללה בקיץ או הגנה מפני הגשם בימות החורף. משפחות ויחידים אוהבים לשבת מתחת לפרגולה בימות הקיץ החמים, אבל לא פחות אוהבים לשבת מתחתה גם בימים פחות שמשיים ולחוות מקרוב את הקרירות של הסתיו או החורף. באקלים של ארץ ישראל החורף לא באמת קר. מי שהגיע מאירופה, החורף של ישראל יכול להיות עבורו כמו הקיץ שהוא מכיר. בניית פרגולה עם רעפים נועדה בדיוק לשם כך. המומחים של פרגולות ישראל מתמחים בהתקנת פרגולות בכלל ופרגולות רעפים בפרט, ברמה גבוהה של איטום וגימור. מהי בעצם פרגולת רעפים? מה היתרונות של פרגולה מהסוג הזה? מה הייחודיות של התקנת פרגולה כזאת? את כל התשובות תוכלו למצוא כאן.

בניית פרגולות עם רעפים במחיר שאסור לפספס!
למה לבחור בנו?
 √ בונים פרגולות לפי המידות שדרושות לכם
 √ שלל עיצובים כולל אפשרות לשלב זכוכית או עץ בפרגולה
√ משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר
√ שירות בפריסה ארצית רחבה
מחירים הכי זולים לבניית פרגולה – בהתחייבות!

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
055-9380-187

פרגולות עם רעפים בשלל עיצובים


מהי פרגולה עם רעפים ולמי היא מיועדת?

התקנת פרגולה באופן כללי נועדה למי שמעוניינים לבצע קירוי של אזור מסוים, שזה אומר המרפסת בבית או אזור מסוים בחצר. פרגולה עם רעפים, בשונה מסוגים אחרים של פרגולות, נועדה להגן על האזור המקורה בצורה מיטבית מפני חדירה של מי גשמים. ככל שההתקנה של הרעפים היא איכותית יותר, כך הפרגולה מעניקה פתרון הצללה מצוין בקיץ ופתרון מצוין בימים גשומים. הפתרון הזה מאפשר לבצע פעילויות מחוץ לבית ללא חשש להתרטב. הורים לילדים מבינים בדיוק את היתרונות של פרגולה כזאת, שמאפשרת לילדים לשחק בחוץ ולא להיות כלואים בבית בימים גשומים.

 

פרגולות רעפים והיתרונות שלהן

כשמתקינים פרגולה שהקירוי שלה מתבצע באמצעות רעפים, מקבלים למעשה שטח מוצלל היטב בקיץ ומוגן היטב בימות החורף. פרגולות עם רעפים אטומות לחלוטין מפני חדירת מים, עקב המבנה הייחודי של הרעפים. בגלל שהרעפים מותקנים בשיפוע, לא נשארים מים על הגג ונמנעת תופעה של חלחול מים לתוך האזור הפנימי. בנוסף, פרגולות מהסוג האמור מחזיקות מעמד זמן ארוך יחסית ודורשות לרוב תיקונים וטיפולים מעטים לאורך השנים. אם קונסטרוקציית העץ שעליה מותקנים הרעפים היא יציבה ומותקנת היטב, גם התקנת הרעפים תהיה איכותית ותאריך ימים. מאליו מובן שיש חשיבות גם לסוג הרעפים.

 

פרגולות רעפים בבית משותף או בבתים פרטיים

לכאורה התקנת פרגולה, ועל אחת כמה וכמה פרגולה המקורה באמצעות רעפים, היא נחלתם של בעלי בתים פרטיים בלבד. זה רק הגיוני, אם לוקחים בחשבון שבכל בית פרטי יש חצר שהילדים משחקים בה והמבוגרים יושבים בתוכה בימות הקיץ או בלילות האביב או הסתיו הנעימים. אבל בניית פרגולה יכולה להתבצע גם בבתים משותפים, כאשר כלל השכנים מסכימים לבצע הצללה של שטח מסוים הסמוך לבניין. זאת לטובת הילדים שיוכלו להשתעשע שם ולטובת אימהות צעירות שיוצאות לחצר בערבי הקיץ, כשכל הילדים נמצאים בחופשה וכולם מחפשים מקום קרוב לבית אבל מוצל היטב.

 

פרגולה עם רעפים מחיר התקנה ומה משפיע עליו?

בדרך כלל התקנת פרגולה היא נגזרת של המטרה שלה. אם המטרה היא הצללה בקיץ ותו לא, הפרגולה תהיה יותר אוורירית. אבל אם הכוונה היא גם מניעת חדירת גשמים, סוג הפרגולה יהיה שונה. אנשי מקצוע גובים עבור התקנת פרגולה מחיר שינוע בין 350 ₪ לבין 500 ₪ למטר ואפילו יותר. המחיר תלוי בעיקר בסוג הרעפים, אך מושפע גם מהמבנה של הפרגולה. אם יש לכם עניין בהתקנת פרגולת רעפים איכותית עם איטום מוחלט מפני חדירה של מים ורטיבות בחורף והגנה והצללה מלאה מפני השמש בימות הקיץ, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של פרגולות ישראל יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הדרישות וההעדפות שלכם ויציעו לכם את הפרגולה הטובה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button