להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

פרגולות בתל מונד

צרו איתנו קשר

פרגולות בתל מונד – איכות ללא תחרות!

פרגולה היא דרך מעולה לשדרג כל נכס – גם למגורים וגם עסקי. פרגולות בתל מונד משתלבות באופן מושלם באופי הכפרי הנינוח ומלא השלווה של הישוב, מספקות צל חיוני בימי הקיץ הלוהטים כך שאפשר לנצל את השטח במלואו וגם מעלות את ערך הנכס שבו הן מותקנות. כדי להבטיח מקסימום תועלת מהפרגולה, חשוב לתכנן ולהתקין אותה במקצועיות רבה, בעזרת מומחים מנוסים בתחום.

בניית פרגולה בתל מונד החל מ-450 ש"ח למ"ר
הקמת פרגולה לגינה, מסעדה, גן אירועים, חניה ועוד
התאמת עיצוב וגודל הפרגולה לצרכים שלכם
פרגולות מעץ, אלומיניום, ברזל ומתכת
ייעוץ בחינם וללא התחייבות לפונים דרך האתר
למעלה מ-20 שנות ניסיון!

להזמנות ובירורים חייגו לטלפון:
055-9380-187

פרגולות בתל מונד מעץ ואלומיניום

פרגולה בתל מונד – כל הסוגים

יש 3 דרכים לחלק את כל הפרגולות האפשריות לסוגים שונים:

1. חלוקה אחת היא לפי החומר שממנו עשויה הפרגולה, כשהאופציות הנפוצות ביותר הן אלומיניום ועץ, ויש גם פרגולות ברזל.

2. חלוקה שנייה היא לפי אופן ההתקנה, כשהאפשרויות הן פרגולה על עמודים ופרגולה תלויה.

3. חלוקה שלישית היא בין פרגולות קבועות לכאלה שניתן לפתוח ולסגור בהתאם לצורך ולמזג האוויר, כשעבור הפתרונות הגמישים מומלץ להעדיף פרגולה חשמלית בתל מונד.

איך תבחרו את הסוג המתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלכם על בסיס 3 הפרמטרים הללו? כאן אנחנו נכנסים לתמונה, עם ייעוץ מקיף על בסיס קשב מלא לרצונות שלכם וניסיון של יותר מ-20 שנים בהקמת פרגולות.

 

היתרונות של פרגולות אלומיניום בתל מונד

לפרגולות האלומיניום מספר יתרונות משמעותיים, ובהתאם הן הופכות לנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות.

היתרון הראשון הוא המשקל הקל מאוד של האלומיניום. בהתאם ניתן להתקין פרגולה מחומר זה בכל מקום, כולל במרפסת שבה חובה להימנע מעומס יתר על התשתית. היתרון השני הוא החוסן – למרות המשקל הקל, אלומיניום הוא חומר גלם חזק ולכן הוא מחזיק מעמד שנים רבות. האלומיניום גם עמיד בפני קורוזיה, כך שגם מבחינה זו אין סיבה לחשוש. אם תרצו פרגולה שאפשר לפתוח ולסגור חומר הגלם הוא כמובן אלומיניום.

בנוסף ליתרונות הפרקטיים, אי אפשר להתעלם מהמראה המודרני להפליא של פרגולת אלומיניום. הקווים הנקיים והנוכחות המדויקת מייצרים פריט מרשים, מה גם שניתן לבחור את העיצוב מבין שלל אפשרויות.

 

פרגולות עץ בתל מונד – איזה סוג עץ מתאים לכם?

באופן טבעי גם לפרגולות העץ יש יתרונות בלתי מבוטלים. העץ הוא חומר גלם מסיבי ובעל נוכחות משמעותית, ולכן מהווה אופציה אידיאלית במקומות שבהם נדרשת או מבוקשת נוכחות כזו. בנוסף הוא משדר הרמוניה, חיבור מעולה לטבע ואפילו רומנטיקה ונחת, והמראה שלו יוקרתי וחמים גם יחד.

העצים המתאימים לצורך בניית פרגולות בתל מונד הם אורן, אלון, טיק, ארז, אשוח וגם עץ גושני הוא אופציה שכדאי לקחת בחשבון. אורן הוא העץ הזול ביותר ואילו טיק הוא עץ טרופי יקר אבל גם עמיד במיוחד ולכן התחזוקה שלו פשוטה יותר בהשוואה לפרגולות עץ אחרות. הארז מקנה לפרגולה מראה מעניין אבל הצבע שלו דוהה עם השנים וזקוק לחיזוק (שמושג ביעילות אם משתמשים בצבע איכותי). האופציה המעניינת ביותר היא פרגולה מעץ גושני, כלומר עץ תלת שכבתי דחוס ומסיבי מאוד – כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. עץ גושני, ובפרט אשוח, גם מבטיח מקסימום עמידות.

 

התקנה מהירה ומדויקת של פרגולות תל מונד

גם בחירת מתקין פרגולות בתל מונד היא החלטה חשובה. הצוות המנוסה שלנו יעזור לכם לבחור את אופן ההתקנה – על עמודים או מעוגנת לקיר (במקרים שבהם האופציה הזו רלוונטית היא מומלצת משום שהיא הופכת את השטח למרווח וגם בהיבט האסתטי התוצאה יפה יותר). בנוסף, בזכות המקצועיות, ההתקנה תושלם תוך זמן קצר ככל האפשר כך שכבר בקרוב תוכלו לשבת בצל וליהנות מהתוספת היפה לבית או לעסק. בזכות איכות העבודה מובטח לכם גם ראש שקט – בידיעה שהפרגולה תשרת אתכם במשך שנים רבות מאוד.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button