להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

למה חשוב להקפיד לנקות את הסוכך שלכם?

צרו איתנו קשר

יש לכם סוכך במרפסת או בחצר הבית? חשוב שתקפידו על הניקיון שלו כדי לשמור על תקינותו ויופיו. במאמר הבא נדבר על חשיבות הניקיון של הסוככים ומה הדרך הנכונה לבצע זאת.

למה חשוב להקפיד על שגרת ניקיון עבור הסוכך שלכם?

הסוכך, הוא למעשה סוג של סככת צל במרפסות העשויה מסוג בד חזק ואטום למים. המים לא חודרים את הבד ולרוב יורדים למטה, אך לכלוך, אבק ועלי שלכת מצטברים כל הזמן.

לסוכך יש מנגנון ייחודי שמאפשר לסגור אותו בעת הצורך. כאשר מצטבר לכלוך על הסוכך, הוא מצטבר גם על אזור המנגנון ועשוי לגרום לכך שיעבוד פחות טוב. על מנת לשמור היטב על מנגנון הסגירה, יש לבצע ניקוי סוכך באופן שגרתי.

כמו כן, הסוכך אומנם אטום ולרוב מגיע בצבע מסוים, אך את הלכלוך ניתן לראות גם כאשר אתם יושבים מתחתיו וגם מי שמסתכל על החלק החיצוני של הבית שלכם יראה חזות לא נקייה. כדי לשמור על חזות נקייה ונעימה של המרפסת, יש לבצע ניקוי סוככים באופן מקצועי.

 

מהי דרך הניקיון הטובה ביותר עבור סוככים?

דרך הניקוי הנכונה והטובה ביותר עבור סוככים היא כמובן ניקוי סוככים בלחץ מים גבוה. ברחובות נוסעות מכוניות שפולטות פיח שחור שמצטבר בסופו של דבר גם על הסוככים. כמו כן, אבק וחול מתערבבים עם מים בימים גשומים והופכים לבוץ שנשאר על הסוכך. בסופו של דבר, מדובר בלכלוך עיקש שנשאר על הסוכך ולא יורד בקלות.

כמו כן, מכיוון שמדובר באזור גבוה, שלאדם הפשוט אין גישה לנקות בעצמו, יש להשתמש בפעולת ניקיון ייחודית המאפשרת הסרה של הלכלוך והגעה לכל שטח הפנים של הסוכך.

 

מהו ניקיון בלחץ מים גבוה?

ניקיון בלחץ מים גבוה הוא ניקיון המתבצע בעזרת מכונה שמוציאה מים חמים וקרים בלחץ מאוד גבוה. עוצמת המים החזקה נוגעת בעצמים ובמקרה הזה, בסוכך ומצליחה להסיר כל לכלוך. כמו כן, הפעולה מתבצעת בעזרת זרנוק מיוחד שניתן להגיע איתו לכל חלקי הסוכך וכך להתגבר על חוסר הנגישות לחלק העליון.

 

כל כמה זמן כדאי לבצע ניקוי כזה?

ניקוי באמצעות לחץ מים גבוה עבור הסוככים שלכם כדאי לבצע אחת לשנה באופן קבוע. תחזוקה כזו תשמור על הנראות של הסוכך שלכם וגם על תקינותו לאורך זמן.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button