להצעת מחיר חייגו:

להצעת מחיר חייגו:

שילוב פרגולה אלומיניום או עץ בעיצוב הגינה

צרו איתנו קשר

עד כמה עיצוב הגינה חשוב לנו?

עיצוב הגינה היא מרכיב חיוני לאנשים שאוהבים איכות ויוקרה, ועדיין, יש כאלה שמתלבטים מה לעשות. בכל הקשור לעיצוב גינות, ישנם שלל אביזרים שבהם נוכל לעשות שימוש – פרגולות משלל חומרים, אביזרים נלווים לעיצוב ומראה נקי, ערסלים מעוצבים, תאורת LED, וכמובן אקססוריז להשלמת הטאץ' העיצובי. אם אתם בקטע של פרגולות, אתר "פרגולות ישראל" מעניקים לכם את הזכות לרכוש פרגולות איכותיות וסוככים.

 

פרגולות אלומיניום ועץ – יתרונות וחסרונות

לעומת פרגולה שנבנית מעץ, לפרגולה שבנויה מאלומיניום יש שלל יתרונות, וגם חסרונות. הפרגולה מעניקה מקומות ישיבה מרובות, אופציה לחפלה ומסיבה, ומאפשרת לשבת בחוץ בסטייל. הנה כמה יתרונות לפרגולות מאלומיניום:

  • עמידות לאורך שנים – לעומת חומרים אחרים שמתקלים, וחומרים שטיפות הגשם מזיקות להם, פרגולה מסוג אלומיניום עמידה בכל עונות השנה – חורף, קיץ, אביב, סתיו. לחומר האלומיניום יש שלל יתרונות, הוא מחזיק לאורך שנים, ואין לו "בלאי". המראה של האלומיניום נשמר גם בעוד 5 שנים מיום הרכישה, וזאת בזכות החומר העמיד והמוכר של האלומיניום.
  • מראה מודרני וחדש – פרגולה מסוג עץ, יכולה להיות יפה אבל לעולם לא תוכל להתחרות בזירה עם פרגולה מסוג אלומיניום. לעומת העץ, את האלומיניום ניתן לעשות לעצב בשלל צורות, מדובר בחומר גמיש שמעניק מראה אסתטי, חדשני, ויוקרתי יותר. הפרגולה ניתנת להתאמה לכל סגנונות הבית העיצוביות – החל ממראה כפרי, ישן, קלאסי, ועד לבתים בסגנונות מודרניים ויוקרתיים.
  • תחזוקה מינימלית אם בכלל – במוצרי העץ השונים, אנחנו חייבים תמיד לבצע תחזוקה שוטפת. לעומת זאת, במוצרי האלומיניום לא נצטרך להעמיס על עצמינו. במילים אחרות, פרגולה מסוג אלומיניום מעניקה לנו תחזוקה מינימלית אם בכלל. מלבד זאת, שבתהליכי הניקוי יותר קל לנקות אלומיניום מאשר עץ.

ברוב המקרים, פרגולה מסוג אלומיניום הרבה יותר מושכת, נראית טוב יותר, ומאפשר ניקיון ברמה המינימלית. אנשים רבים מעדיפים מערכות ישיבה ופרגולות מחומר האלומיניום יותר מחומרי העץ הנפוצים. אז מהם החסרונות בפרגולה מסוג אלומיניום? הנה כמה מהם:

  • מחירים הרבה יותר גבוהים – עץ הוא חומר יחסית זול לעומת האלומיניום, הוא נמצא בטבע וקל להוציא אותו לצרכנים בעלויות נמוכות – אין ייצור בפועל. לעומת זאת, חומר האלומיניום לא נמצא בטבע, ומצריך ייצור תמידי, כלומר עלויות גבוהות יותר. המחיר לפרגולה מאלומיניום תהיה הרבה יותר יקרה מפרגולה מסוג עץ.
  • טיפולים שוטפים במקרים מסוימים – ישנם הרבה מאוד פרגולות, פרגולות מאלומיניום שהם גם חשמליות מצריכות הרבה מאוד תחזוקה שוטפת, תיקונים וחלקים שבמשך הזמן מתקלקלים. עקב כך, מדובר בחיסרון די בולט בכל הקשור לפרגולות חשמליות מאלומיניום.

לא מדובר בכל כך הרבה חסרונות, אלה רק בשתי חסרונות מורגשים. בסה"כ מדובר בפרגולה מצוינת שיכולה לשרת אתכם לאורך זמן רב וממושך. כמו בכל מוצר, אם אתם מעוניינים שהוא יחזיק מעמד, אתם צריכים לנהוג כראוי בשימוש. בעת הבחירה של פרגולה מעץ או פרגולה מאלומיניום, דעו את האויב. לרוב, פרגולה מעץ נמצאת בגינות שבהם יש סככה גדולה שמגנה על הפרגולה בזמני הגשם והשלג. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים במוצר שיספק לכם הגנה מרבית לכל עונות השנה, פרגולה מאלומיניום היא המוצר שאתם מחפשים.

 

פרגולות עץ – מושלם לעיצוב הגינה

אם עד כה חשבתם שפרגולות אלומיניום ממש טובות לגינה תחשבו שוב. נכון, לחומר העץ יש שלל נקודות תורפה משמעותיות, אבל מדובר בחומר טבעי שתורם רבות עבור עיצוב גינה. בכל הקשור לעיצוב גנים וגינות, פרגולה מעץ מאפשרת מראה חטוב וטבעי יותר, והן משתלבות כמעט עם כל סגנון עיצובי שתבחרו. לעומת זאת, פרגולה מאלומיניום לא כוללת מכילה עיצוב טבעי, וכאן מדובר בחיסרון עצום. פרגולות מסוג עץ מושלמות לעיצוב הגינה ומשתלמות עם שלל אביזרים, נורות לד, ורקעי נוף. אם אתם מחפשים חומר שישתלב בצורה מושלמת לרוח הגינה שלכם, פרגולה מעץ היא הפתרון האידיאלי והמשתלם ביותר עבורכם.

כיצד פרגולה מעץ תתרום למראה העיצובי בגינה:

  1. עץ משתלב בצורה יפה ונהדרת עם צמחים ומוצרי נוי
  2. עץ הוא בעל מראה ועיצוב טבעי יותר מכל חומר אחר
  3. הסגנון הכפרי הולך יד ביד עם פרגולות מסוג עץ
  4. אקססוריז רבים משתלבים עם עץ ברמה מושלמת מאשר חומר האלומיניום

מדובר בפרגולה נהדרת, זולה יותר, וכזאת שהרבה מעצבי נוי ומעצבי גינות מעדיפות אותה. מדובר בחומר שמשלים את העיצוב הקלאסי (הירוק) והמושך בגינה.

 

שילוב פרגולות אלומיניום עם עץ

ואם עד עכשיו נהייתם כבר מבולבלים, אז תנו לנו לעשות לכם סדר קטן. אתם בטח חושבים, אם אחד מהם יכול להשלים את השני, למה לא לקנות פרגולה משולבת בשני החומרים? זה אפשרי בהחלט. מדובר על שילוב שמחזק את השני, הן מבחינת העמידות לגשמים ולבלאי, והן מבחינת המראה הסקסי. למעשה, ישנם הרבה בתים יוקרתיים ומעוצבים שמשלמים פרגולה אחת בשני החומרים האלה, והתוצאה? פשוט מהממת. מדובר בשילוב חזק ומהמם, וייתכן שידרוש ממכם תקציב נוסף. אם אתם מעוניינים בפרגולה בעלת מראה טבעי, שגם עמידה לגשמים, פרגולה בשילוב של עץ ואלומיניום היא הבחירה המתאימה ביותר עבורכם.

לגימור מושלם יותר, ניתן לשלב אקססוריז מתחת לפרגולה.

 

אלמנטים ודברים שאפשר להוסיף לפרגולה – כמה רעיונות

זה לא משנה באיזה פרגולה בחרתם – אלומיניום, מתכת או עץ, זה לא נגמר פה. במטרה להעשיר את עיצוב הגינה נצטרך להשתמש באביזרים משלימים. ואחת השאלות – "מה כבר אפשר לשלב?" הנה כמה רעיונות:

  1. נורות ופסי לדים – ניתן לשלב באזורים מסוימים בפרגולה נורות ופסי לדים חדשניים. חברת Philips חשבה כבר על הכל! החברה מאפשרת לכם שלל פתרונות תאורה. באמצעות פתרונות התאורה נוכל לעשות תרחיש שבאופן אוטומטי יפעל בזמנים מסוימים – בערב צבע חם, בבוקר צבע בוהק ומושך. ניתן למצוא פתרונות לדים נוספים באתר עלי אקספרס.
  2. עציצים בשלל סגנונות – תוכלו למצוא באתר עלי אקספרס וברשת האינטרנט שלל מוצרי נוי. ביניהם, שמנו עין על סלים תלויים, עציץ נורדי, ועציצים שמגיעים בשלל צורות אשר מוסיפות טאץ' אלגנטי בתוך הפרגולה. ניתן להשתמש בזה ליד הדלת, לצד הפרגולה, ובשלל מקומות נוספים בגינה.
  3. מדבקות ומוצרים משלימים נוספים – בחיפוש המילה: "Pergola" ניתן למצוא באתרי הקניות בחו"ל שלל דברים להעצמת העיצוב הפנימי והחוץ של הגינה – החל ממדבקות, פופים שניתן להציב, פסלים עתיקים, מוצרי נוי קטנים, ועוד.

מדובר בשלושת אלמנטים שמעניקים לגינה רשמיות ויופי מעודן. אם זה נשמע כמו "תסבוכת ענקית" אתם יכולים לפנות לאנשים שמספקים את כל העבודה הזאת על רגל אחת. מעוניינים בעיצוב גינה? בקרו באתר: https://www.igardener.co.il

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

לקוחות ממליצים

עדכונים אחרונים

Call Now Button